ساخت استخر در لاهیجان

لاهیجان یکی از بزرگترین شهرهای شمال کشور است که سالانه عده زیادی برای تفریح به آنجا سفر می کنند. توریستی بودن این شهر باعث شده تا افراد زیادی به دنبال اجاره یا خرید ویلا برای اقامت باشند. وجود استخر در خانه ها یک ارزش محسوب می شود که می تواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. ساخت استخر در لاهیجان نیز همانند سایر مناطق دارای اصول و استانداردهایی است که منجر به افزایش طول عمر استخر می شود.

آدرس و تلفن سازنده استخر در لاهیجان (آچارسی)

آدرس پیمانکار و مجری استخر در لاهیجان

شعبه 1: کرج، بلوار دانش آموز، جنب سازمان زندان ها

شعبه 2: کردان، کوهسار، بلوار شریعتی، روبه روی فروشگاه ونوس

تلفن همراه: 09128443226

ساخت و طراحی استخر در لاهیجان

ساخت استخر در لاهیجان به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد، باید بر اساس استانداردهای خاص انجام گیرد. روش های مختلفی برای ساخت استخر در لاهیجان وجود دارد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. در روش اول که به روش بلوکی مسلح معروف است، دیوار استخر از بلوک ساخته شده که در بین آنها میلگرد قرار می گیرد. بعد از آرماتوربندی در بین ورودی های بلوک، آن را از بتن پر کرده و در بین بلوک ها بتن تزریق خواهند کرد.

در روش بعدی که به آرماتور بتنی معروف است، دیواره های استخر توسط آرماتور یا میلگرد اسکلت بندی خواهند شد که منجر به افزایش مقاومت استخرها می شود. در نهایت، روش دیگری که کمتر مرسوم است، ساخت استخر به وسیله دیوارهای آجری می باشد. در حالت کلی، برای ساخت استخر در لاهیجان، به دلیل آب و هوای معتدل، ساخت استخرهای بتنی جزء رایج ترین نوع استخرها می باشند. لازم به ذکر است که برای طراحی و ساخت استخر در لاهیجان، علاوه بر سازه استخر، باید نسبت به اضافه کردن تجهیزات مورد نیاز نیز اقدام نمایید.

طراحی و ساخت استخر در لاهیجان

تیم آچارسی، با سال ها تجربه در زمینه ساخت انواع استخرها، می تواند به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت استخر در لاهیجان، به شما کمک کند. خدمات و فعالیت آچارسی تنها محدود به لاهیجان نمی باشد و در صورت نیاز می توانید در سراسر ایران از خدمات ما بهره مند شوید. استخرهای ساخته شده توسط تیم آچارسی، تا 3 سال به صورت رایگان نگهداری می شوند و ما ضمانت 30 ساله نیز به مشتریان ارائه می دهیم.

پیمانکار سازنده استخر در لاهیجان

یکی از کارهایی که باید برای ساخت استخر در لاهیجان یا هر منطقه دیگر به آن توجه کنید، ارائه طرحی مناسب برای اجرا استخر است. در ابتدای کار، پیمانکار باید طرح اولیه را به کارفرما نشان دهد تا مطابق با سلیقه مشتریان شخصی سازی شود و در نهایت تیم ساخت استخر اقدام به اجرای مرحله به مرحله نمایند. برای ثبت سفارش ساخت استخر در لاهیجان، می توانید با ما در تماس باشید.

پیمانکار طراحی و سازنده استخر لاهیجان

هزینه ساخت و طراحی استخر در لاهیجان

هزینه ساخت استخر در لاهیجان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اینکه شکل و مدل استخر شما به چه صورت است و از چه متریالی برای اجرا استخر استفاده می کنید، می توانند در قیمت ساخت استخر در لاهیجان تاثیر گذار باشند. با توجه به نوع آب و هوایی که شهر لاهیجان دارد، عموما اقدام به ساخت استخرهای روباز می کنند که در مقابل استخرهای سرپوشیده، به هزینه کمتری نیاز دارد. برای برآورد تعرفه ساخت استخر در لاهیجان، می توانید با کارشناسان آچارسی در تماس باشید تا با توجه به هدفی که از ساخت استخر دارید، شما را راهنمایی نمایند.

با توجه به نوع زمین، ابعاد استخر و سیستم گرمایش می توان تعرفه ساخت استخر در لاهیجان را تعیین کرد. برای اطلاع از هزینه دقیق با آچارسی 8443226-0912 تماس بگیرید.

آچارسی یکی از حرفه ای ترین تیم های ساخت استخر در ایران است که 0 تا 100 اجرا استخر بتنی (زمانبر ترین نوع استخر) را در 30 روز انجام می دهد.