ساخت استخر در شمال

ممکن است به تازگی به فکر ساخت استخر در شمال یا خرید ویلای استخردار باشید. ساخت و طراحی استخر از جمله کارهایی است که می‌تواند ارزش ملک شما را چند برابر کند؛ همچنین یک فضای مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. با توجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور، در صورت ساخت استخر در این مکان باید فاکتورهای متفاوتی را مورد بررسی قرار دهید تا استخر شما در آینده دچار مشکلات متعدد نشود. علاوه بر تمامی این موارد تصمیم برای ساخت استخر روباز یا سرپوشیده، از جمله مواردی است که باید قبل از ساخت استخر به آنها توجه کنید.

ساخت و طراحی استخر در شمال

یکی از خدمات تیم آچار 30، ساخت و طراحی استخر در شمال می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر میکنند، ساخت و خرید ویلا در این مناطق طرفداران خاص خودش را دارد. شما می توانید با ساخت و طراحی استخر در شمال در فصل های متفاوت، از شنا کردن در استخر لذت ببرید. ما در اچارسی به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت استخر در شمال فعالیت داریم؛ لازم به ذکر است که فعالیت تیم آچارسی تنها به ساخت استخر در شمال محدود نمی شود و شما می توانید از خدمات ما در تمامی نقاط ایران استفاده کنید. با ساخت استخر توسط تیم مجرب آچارسی، می توانید تا 3 سال از خدمات رایگان سرویس و نگهداری بهره مند شوید.

اجرا استخر در شمال
خدمات ساخت استخر در شمال

خدمات ساخت استخر در شمال

اگر قصد احداث استخر خانگی در شمال کشور را دارید، خدمات ما می تواند برای شما مناسب باشد. امروزه بیشتر مردم برای دور بودن از روزمرگی های زندگی به سفر کردن روی می آورند، شمال کشور از جمله جاهایی است که مردم بسیاری برای سفر کردن انتخاب می کنند. ویلاهایی که در شمال کشور وجود دارند بیشتر جنبه تفریحی داشته تا آرامشی را برای افراد فراهم کنند. ساخت استخر در شمال، یکی از عوامل تفریحی مهم به شمار می آید؛ حتی ویلاهایی که مصارف تفریحی ندارند و برای سکونت می باشند نیز دارای استخر هستند. استخرها با توجه به مکان و فضایی که شما برای ساخت آنها در نظر خواهید گرفت، انواع مختلفی دارند که انتخاب هر کدام از آنها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ساخت استخر در شمال آچارسی، بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

مراحل ساخت استخر در شمال کشور

برای طراحی و ساخت استخر در شمال کشور مانند ساخت استخر در سایر مناطق، باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید در نهایت یک استخر با رعایت تمامی استانداردها برای خود داشته باشید و از شنا کردن در آن لذت ببرید. برای ساخت استخر ابتدا کارشناسان از محیط شما دیدن خواهند کرد تا بتوانند شما را در ساخت استخر راهنمایی کنند؛ همچنین نقشه برداری از محیط استخر و در نهایت جانمایی استخر مورد نظر شما، از جمله کارهایی است که در این مرحله انجام می گیرد. در ادامه به شرح مراحل ساخت استخر در شمال خواهیم پرداخت:

گودبرداری

بعد از اینکه مکان مناسب برای ساخت استخر شما انتخاب شد، نوبت به گودبرداری استخر می رسد. در این مرحله پیمانکاران با استفاده از تجهیزات مخصوص مانند بیل های مکانیکی و سایر ماشین آلات سنگین، اقدام به گودبرداری مکان مورد نظر تا عمقی که در نظر دارید خواهند کرد.

تسطیح خاک

بعد از اینکه گودبرداری استخر انجام شد، نوبت به تسطیح خاک می رسد تا زیر سازی کف استخر طبق نقشه انجام گیرد و استخر برای آرماتور بندی آماده شود.

آرماتور و قالب بندی

برای اینکه شکل استخر مورد نظر شما به وجود آید؛ همچنین برای افزایش استحکام استخر، آرماتور بندی از جمله مواردی است که بعد از تسطیح خاک انجام خواهد گرفت.

لوله کشی استخر

برای  عملکرد درست سیستم تصفیه آب استخر، سیستم گردش آب، اسکیمر ها و سیستم های تخلیه آب، لوله کشی توسط افراد حرفه ای انجام خواهد گرفت. عدم رعایت اصول در لوله کشی استخرها، موجب بروز مشکلات و خسارات زیاد در آینده خواهد شد.

سیم کشی استخر

قبل از روکش کردن استخر باید سیم کشی آن با رعایت اصول انجام گیرد. سیم کشی استخر برای سیستم ورود و تخلیه، تصفیه آب، روشنایی استخر و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بتن ریزی استخر

بعد از انجام تمامی مراحل فوق، نوبت به بتن ریزی استخر می رسد. در استخرهای وینیلی یا بتنی این مرحله در قسمت دیوار و کف استخر اجرا می شود.

عایق بندی استخر

بعد از بتن ریزی استخر، نوبت عایق کاری استخر می رسد. در این مرحله توسط مواد آب بند کننده می توانید اقدام به آب بندی استخر خود کنید. در نظر داشته باشید که آب بندی استخر جزء ضروری ترین مراحل در ساخت استخر می باشد.

مطلب پیشنهادی : افزودنی های بتن

کاشی کاری استخر

آخرین مرحله از طراحی و ساخت استخر در شمال کشور، کاشی کاری استخر است که با توجه به سلیقه شما در انتخاب کاشی انجام خواهد گرفت.

5/5

آچارسی ارائه دهنده انواع خدمات ساخت استخر خانگی، ساخت استخر برای ویلا می باشد؛ همچنین ساخت سونا و جکوزی از جمله خدمات تیم آچار 30 می باشد که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان کا در تماس باشید.

سفارش طراحی و ساخت استخر در شمال

مجموعه آچارسی به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرا استخر در شمال فعالیت دارد؛ برای سفارش ساخت استخر در شمال کشور و دریافت خدمات ویژه، می توانید با کارشناسان آچارسی در تماس باشید. اگر به دنبال ساخت استخر در شمال با نازلترین قیمت می باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تیم achar30 می باشد. برای کسب اطلاعات و مشاوره، می توانید همین الان با تلفن هایی که در بخش تماس با ما وجود دارد، با ما در ارتباط باشید.

طراحی استخر در شمال

هزینه ساخت استخر در شمال

هزینه ساخت استخر در شمال کشور به عوامل متعددی بستگی دارد. با توجه به اینکه می خواهید در ویلا خود استخر روباز بسازید یا سرپوشیده، تعرفه ساخت استخر می تواند متغیر باشد. از جمله عواملی که در قیمت ساخت استخر در شمال موثر می باشد عبارتند از: نوع متریال به کار رفته برای ساخت استخر، نوع استخر، اندازه و تجهیزات استخر، متراژ زمین ویلا و … . با توجه به تمامی این موارد پیمانکاران ساخت استخر می توانند به صورت تقریبی هزینه ساخت استخر در شمال را به شما بیان کنند. به این نکته توجه کنید که فرم و شکل استخر شما می تواند در کاهش یا افزایش هزینه های ساخت استخر در شمال تاثیر گذار باشد؛ همچنین برای اینکه از فضای ویلا خود استفاده بهینه داشته باشید، بهتر است بهترین فرم استخر را برای خود در نظر بگیرید.