ساخت استخر خانگی

ساخت استخر خانگی به دلیل جذابیت بالای آن ، روز به روز بیشتر از قبل طرفدار پیدا میکند.شنا یکی از ورزش‌هایی است که به دلیل جذابیت و مزایای بسیار بالای آن، تقریبا هر سن و سال جذابیت و مزایای بسیاری دارد و برای همه اقشار جامعه تفریح بسیار مفرحی محسوب میشود.

اما به علت شلوغی و ازدحام در استخرهای عمومی و همچنین وجود محدودیت‌های زمانی و مکانی، بسیاری از افراد ممکن است از شنا کردن در محیط‌های عمومی منصرف شوند. در این صورت نیاز به ساخت استخر خانگی بیش از پیش پر رنگ تر میشود. ساخت استخر خانگی باعث میشود که در محیط خصوصی خانه‌ی خود لذت شنا کردن را برای خود به ارمغان آورده و لحظات فوق العاده ای را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

خدمات ساخت استخر خانگی

بیشتر فعالیت تیم آچارسی در طراحی و اجرای مجموعه‌های آبی، شامل: طراحی و اجرای استخر، استخر عمومی و استخرهای آموزشی، تجهیزات و دستگاه‌های آب درمانی، استخر کودک، جکوزی و حوضچه آب سرد می‌باشد.

ساخت استخر خانگی

استخر‌ها بر اساس ساخت و مکان قرارگیری به دو دسته کلی استخر‌های سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شوند.استخرهای سرپوشیده عموماً در داخل خانه‌ها یا مکان‌های اختصاصی نصب می‌شوند. این استخرها اغلب در یک اتاق یا ساختمان جداگانه در داخل خانه قرار دارنداستخرهای سرپوشیده به دلیل هزینه‌های بالا و نیاز به فضای وسیع تر، به خصوص در خانه‌های شهری، محدودیت‌هایی دارند.

استخرهای روباز در مکان‌های مختلفی نصب می‌شوند. این استخرها معمولاً در باغ و حیاط خانه‌های ویلایی، تراس‌ها و حتی پشت بام‌ها ساخته می‌شوند. استخرهای روباز از نور آفتاب و طبیعت برای ایجاد شرایط شنا مناسب بهره می‌برند. استخرهای روباز معمولاً هزینه ساخت کمتری دارند و از مزیت شنا در فضای باز برخوردار هستند.

استخر خانگی سرپوشیده

ساخت استخر خانگی سرپوشیده، باعث می شود تا یک فضای لوکس و لاکچری بسیار کاربردی درون خانه ایجاد شود. استخرهای سرپوشیده مکان مناسبی برای شنا به صورت انفرادی و یا خانوادگی می باشند. معمولا هزینه ساخت استخر سرپوشیده به دلیل فضاسازی، بیشتر از استخر های روباز می باشد. از این نوع استخر ها می توان در تمام طول سال استفاده کرد.

استخر خانگی روباز

ساخت استخر خانگی روباز، در حیاط خانه ها و حتی در تراس آپارتمان ها قابل انجام می باشد. استخرهای روباز معمولا پای ثابت دکوراسیون خارجی خانه های ویلایی، و منازلی که از فضای کافی برای ساخت استخر برخوردار هستند، می باشند. ساخت استخر های روباز خانگی به دلیل عدم نیاز به تهویه، گرمایش و سرمایش، هزینه کمتری نسبت به استخرهای سرپوشیده دارند، همچنین استخرهای روباز برای آفتاب گرفتن در فصل تابستان بسیار مناسب هستند.

ساخت استخر خانگی

ساخت و طراحی استخرهای خانگی با ایجاد محیط فوق العاده جهت استراحت و تفریح باعث ایجاد محیط بسیار مفرح برای شما و خانواده و اطرافیان شما میشود. لذت داشتن استخر خانگی علاوه بر ایجاد آرامش و استراحت باعث ایجاد اوقات بسیار مفرح و رقم زدن لحظات بسیار لذت بخشی برای شما و اطرافیانتان است. ساخت استخر خانگی علاوه بر فراهم کردن محیطی فوق العاده باعث بالا رفتن ارزش ملک شما به طور چشمگیر میشود.فرایند ساخت استخر خانگی یک فرآیندی است که در آن استخرهایی به ابعاد کوچکتر نسبت به استخرهای عمومی یا مجموعه‌های ورزشی در محیط خصوصی خانه‌ها ساخته می‌شوند.

ابعاد متداول این استخرها معمولاً بین 4.8 تا 9.6 متر در طول و 6 تا 12 متر در عرض قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، استخرهای عمومی عمدتاً دارای ابعادی بیشتر از 25 متر هستند. البته این ابعاد معمولاً در مراکز عمومی و تربیت‌بدنی به کار می‌روند. مجموعه آچارسی مجموعه فعال در زمینه ساخت استخر است که با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ساخت و اجرا استخرهای روباز و سرپوشیده آماده ارائه خدمات به متقاضیان عزیز است . جهت دریافت مشاوره خدمات ساخت استخر خانگی با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

ساخت و طراحی استخر خانگی

بنابراین، در استخرهای خانگی، ابعاد و شکل مشخصی وجود ندارند و طبق نیاز و محدودیت‌های فضایی هر خانه، استخر مورد نظر به شکل و ابعاد دلخواه مشتری طراحی و ساخته می‌شود. این امر به معنای این است که شما می‌توانید استخر خود را به دقت با توجه به سلیقه‌ی خود و فضای موجود در خانه طراحی کنید.

استخرهای خانگی می‌توانند انواع مختلفی مانند استخرهای آزاد، استخرهای با کاور، یا حتی استخرهای روی پشت بام داشته باشند. همچنین، انواع مختلفی از سیستم‌های تصفیه آب، گرمایش، و تهویه هوا نیز در استخرهای خانگی قابل استفاده هستند.

ضوابط طراحی استخر خانگی

رعایت ضوابط طراحی استخر در ملک‌های مسکونی نظیر آپارتمان‌ها، برج‌ها و مجتمع‌ها، به شدت در میزان فروش و جذابیت ملک تأثیر دارد. این ضوابط، مجموعه‌ای از نکات مهم را شامل می‌شوند که برای ایجاد یک استخر خانگی مطابق با استانداردها و اصول مهم هستند. این امور شامل اخذ مجوزهای موردنیاز از شهرداری، انتخاب پیمانکار با تجربه، رعایت اصول ایمنی، تطابق با ابعاد و شکل مناسب، و طراحی محیط اطراف استخر است. این اقدامات نه تنها به تجربه ویژه کارشناسان و پیمانکاران تکیه می‌کنند، بلکه به تضمین ارزش، کیفیت و ایمنی استخرهای خانگی کمک می‌کنند.

نکات ساخت استخر خانگی

شنا و آب تنی یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها و تفریحات برای هر سن و سالی به شمار می‌رود. اما شلوغی، ازدحام و محدود بودن سانس‌ استخرهای عمومی ممکن است بسیاری از افراد را از این سرگرمی مفید دور کند. استخر خانگی می‌تواند این مشکل را به بهترین حالت حل کند و لحظات خوش و مفرحی را در منزل در کنار خانواده‌تان برای شما فراهم کند. استخر های خانگی به عنوان یکی از مفرح ترین تفریحات دارای فاکتورهای زیادی است که با استفاده از آن میتوانید یک محیط فوق العاده برای خود ، خانواده و دوستان خود فراهم کنید. ساخت و طراحی استخر های خانگی نیاز به رعایت نکات مهمی است که در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل آن بپردازیم. با آچارسی همراه باشید.

ساخت و طراحی استخر خانگی

مهمترین جنبه‌ها در طراحی استخر خانگی شامل ابعاد استخر، عمق، شکل، انواع تجهیزات تصفیه آب، سیستم گرمایش و خنک کننده، ایمنی، استفاده‌ی مداوم یا موقت، و فعالیت‌های مورد نظر (شنا، ورزش، تفریح و غیره) می‌شوند. بسته به نیازهای شما، می‌توانید از ابعاد معمول یا حتی ابعاد دلخواه خود برای طراحی استخر استفاده کنید. در ادامه قصد داریم تا به بررسی روند ساخت و طراحی استخرهای خانگی بپردازیم

انواع استخر خانگی

استخرها از نظر موقعیت در ساختمان به دو دسته کلی سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شوند. استخرهای سرپوشیده در داخل ساختمان یا در فضاهای مخصوصی مانند اتاقک‌های مجزا در گوشه‌ی باغ و ویلا قرار می‌گیرند. این نوع استخرها از نظر زیربنا، طراحی و تجهیزات به صورت دقیق‌تر و متخصصانه‌تری ساخته می‌شوند. به دلیل وجود سقف و سرپوش بر روی استخر، می‌توانند در طول تمام فصول سال مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، به دلیل نیاز به ساختار و تجهیزات بیشتر، هزینه‌ی ساخت و نگهداری این نوع استخرها بالاتر باشد.

استخرهای روباز در فضاهای باز مانند باغ‌ها، حیاط‌های ویلایی، تراس‌های ساختمان و حتی پشت بام قرار می‌گیرند. این نوع استخرها با استفاده از طبیعت و هوای باز، فضای آزاد و تماشای چشم‌اندازها، تجربه‌ای دلپذیر و مفرح ایجاد می‌کنند. با این حال، از آنجا که استخرهای روباز تحت تأثیر عوامل آب و هوایی قرار دارند، استفاده از آنها معمولاً به فصول گرم‌تر سال محدود می‌شود.

استخرهای روباز به دلیل ساختار ساده‌تر و عدم نیاز به سقف و سرپوش،  در مقایسه با استخرهای سرپوشیده، هزینه‌ی کمتری دارند. همچنین، لذت از شنا در هوای آزاد و معتدل از جذابیت‌های استخرهای روباز به حساب می‌آید.به طور کلی، انتخاب بین استخر سرپوشیده و روباز بسته به ترجیحات شما، محیط موجود و بودجه‌ی در اختیارتان خواهد بود. هر دو نوع استخر امکانات منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند که بسته به نیاز میتوانید از امکانات ویژه ی آن بهره مند شوید.

مراحل ساخت و طراحی استخر خانگی

قبل از شروع به کار، باید هدف و نیازهای خود را از استخر مشخص کنید. این مرحله شامل نوع استخر (سیمانی، سرامیکی، پیش‌ساخته) و بودجه مورد نیاز برای ساخت و نگهداری استخر است.با مطالعه و تحقیق در مورد مراحل ساخت استخر و هزینه‌های مرتبط با آن، می‌توانید بودجه‌ای مناسب برای پروژه خود تعیین کنید. به جز هزینه ساخت اولیه، نیاز است که هزینه‌های سالیانه برای نگهداری، تعمیرات و حفظ استخر را هم در نظر بگیرید.

در مرحله ی بعدی برای تعیین مکان استخر نیاز است که مکانی با تابش نور خورشید مناسب برای ساخت استخر را انتخاب کنید تا هزینه‌های گرمایش آب کاهش یابد.

در قدم بعدی ابعاد دقیق استخر را محاسبه کرده و مکانی انتخاب کنید که دارای آفتاب‌گیری مناسب باشد. در این مرحله از درختان با ریشه‌های زیاد در نزدیکی استخر خود پرهیز کنید تا مشکلات مرتبط با ریشه‌ها و ریزمواد از برگ‌ها را جلوگیری کنید.درختان نزدیکی به استخر می‌توانند با ریزمواد، سایه و رسوب‌های خود، نگهداری و تمیزی استخر را دشوار کنند. بنابراین، بهتر است در نگهداری و تمیزی آن دقت کنید.

پس از تعیین محل استخر و ابعاد آن در ابتدا طرح مورد نظر خود برای استخر خانگی را بر روی کاغذ رسم کنید. این طرح می‌تواند با خطوط ساده و مختصر باشد و نیازی به حرفه‌ای بودن ندارد. اهمیت این مرحله در انتقال تصورات شما و نیازتان به متخصص یا پیمانکار است. در طراحی خود، نکات مهمی را مثل شکل و ابعاد استخر، تعداد پله‌ها، عمق‌ها، پوشش گیاهی اطراف استخر و دیگر جزئیات مشخص کنید. این اطلاعات به پیمانکار کمک می‌کنند تا برآورد هزینه دقیقی ارائه دهد.

ساخت استخر خانگی

پس از طراحی اولیه، به دنبال یک پیمانکار متخصص بروید. انتخاب پیمانکار از  مهم ترین مراحل روند ساخت استخر های خانگی است. چرا که به او مسئولیت‌های گوناگون مرتبط با ساخت و اجرای استخر را می‌سپرید.طراحی‌ها و نقشه‌های اولیه خود را به پیمانکار نشان دهید و تصویر کاملی از طرح مورد نظر خود ارائه دهید. کارشناسان مجری استخر به شما کمک خواهند کرد تا طرح شما اجرایی و قابل اجرا باشد.پیمانکار و تیم کارشناسی‌اش، بر اساس طرح شما و شرایط محل، میزان اجرایی طرح را تعیین می‌کنند و برآورد هزینه را ارائه می‌دهند.

پس از تعیین اجرای ممکن و برآورد هزینه، تیم کارشناسان پیمانکار محل ساخت را بررسی و نقشه‌برداری دقیق را انجام می‌دهند. نقشه‌های کارشناسی شامل جزئیات دقیق اجرایی مثل عمق‌ها، جنس کف و دیواره، مقدار خاک‌برداری و… خواهند بود.

مجموعه آچارسی مجری انواع استخرهای روباز و سرپوشیده با بیش از 15 سال در زمینه ی اجرایی انواع استخرها هستند که قراردادهای ساخت انواع استخر ها را با ضمانت نامه کتبی 30 ساله را با مشتریان خود تنظیم میکنند. برای تعیین دقیق قیمت ساخت و طراحی استخر خانگی با شماره پشتیبانی مجموعه حرفه ای آچارسی  به شماره تلفن ۰۹۱۲۸۴۴۳۲۲۶ تماس گرفته و از قیمت دقیق ساخت و طراحی استخرهای خانگی مطلع شوید.

طراحی استخر خانگی

طراحی استخر خانگی بر اساس اشکال مختلف استخر مانند بیضی، مستطیل، مربعی یا سایر اشکال انجام میشود. عواملی که در طراحی استخر دخیل هستند به طور کلی شامل عمق استخر، یکسان بودن شکل استخر یا نامتقارن بودن آن، وجود خروجی و ورودی های استخر انجام میشود.

خدمات ساخت استخر خانگی

بیشتر فعالیت تیم آچارسی در طراحی و اجرای مجموعه‌های آبی، شامل: طراحی و اجرای استخر، استخر عمومی و استخرهای آموزشی، تجهیزات و دستگاه‌های آب درمانی، استخر کودک، جکوزی و حوضچه آب سرد می‌باشد.

ساخت انواع استخر خانگی

استخر‌ها از نظر ساخت و نحوه قرارگیری، به دو دسته کلی استخر‌های سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شوند. دسته اول در داخل خانه‌ها یا محیط‌ های اختصاصی، در گوشه‌ ای از باغ و ویلا قرار دارند، که به دلیل هزینه‌ی بالا، دارای خواهان کمتری در میان مردم هستند. دسته دوم، استخرهای روباز بوده که معمولا در باغ و حیاط خانه‌های ویلایی، تراس ساختمان و حتی پشت بام ساخته می‌شوند؛ که در این مطلب بیشتر به ساخت این نوع از استخرها می‌پردازیم.


مشاهده نمونه کارها

استخر خانگی سرپوشیده

ساخت استخر خانگی سرپوشیده، باعث می شود تا یک فضای لوکس و لاکچری بسیار کاربردی درون خانه ایجاد شود. استخرهای سرپوشیده مکان مناسبی برای شنا به صورت انفرادی و یا خانوادگی می باشند. معمولا هزینه ساخت استخر سرپوشیده به دلیل فضاسازی، بیشتر از استخر های روباز می باشد. از این نوع استخر ها می توان در تمام طول سال استفاده کرد.

استخر خانگی روباز

ساخت استخر خانگی روباز، در حیاط خانه ها و حتی در تراس آپارتمان ها قابل انجام می باشد. استخرهای روباز معمولا پای ثابت دکوراسیون خارجی خانه های ویلایی، و منازلی که از فضای کافی برای ساخت استخر برخوردار هستند، می باشند. ساخت استخر های روباز خانگی به دلیل عدم نیاز به تهویه، گرمایش و سرمایش، هزینه کمتری نسبت به استخرهای سرپوشیده دارند، همچنین استخرهای روباز برای آفتاب گرفتن در فصل تابستان بسیار مناسب هستند.

هزینه ساخت استخر خانگی

هزینه ساخت استخر با توجه به عوامل مختلف، متغیر است. نکته‌ای که حائز اهمیت می باشد، توجه به برآورد هزینه، بعد از به اتمام رسیدن پروژه ساخت استخر خانگی می باشد. به طور کلی برآورد قیمت ساخت استخر خانگی می‌تواند به عوامل بسیار متعددی همچون: بررسی زمین منطقه و نوع خاک، طراحی و نقشه استخر، تعیین مصالح و ابزار به‌کار رفته و… بستگی داشته باشد.

هزینه ساخت استخر خانگی

البته زمانی که طرح اولیه استخر برای شما آماده می شود، پیمانکاران آچارسی میتوانند قیمت استخر خانگی را به صورت حدودی به شما اعلام کنند. همچنین نوع ساختار استخر نیز می تواند تعیین کننده قیمت باشد. 

ساخت استخر خانگی ارزان قیمت

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد ساخت استخر در فضای باغ یا ویلا خود دارند، هزینه ساخت استخر می باشد. لازم به ذکر است که عوامل متعددی در هزینه ساخت استخر ارزان تاثیر گذارند که مهمترین آنها شامل ابعاد استخر، نوع طراحی استخر، متریال مورد استفاده در ساخت استخر می باشند. شما میتوانید با در نطر نگرفتن بسیاری از آپشن هاس استخر استخر ارزان اشته باشید. اگر به دنبال ساخت استخر خانگی ارزان قیمت هستید، بهتر است از کارشناسان ساخت استخر کمک بگیرید.

ساخت استخر خانگی کوچک

ساخت استخر خانگی کوچک یکی از خدماتی است که توسط تیم اچارسی ارائه داده میشود. از جمله دلایلی که می تواند باعث شود شما تصمیم به ساخت استخر خانگی کوچک بگیرید، هزینه و فضای ساخت آن می باشد اما استخرهای خانگی بر خلاف تصور خیلی از افراد دارای ویژگی‌هایی هستند که بسیاری از افراد را ترغیب به ساخت استخر می کنند. یکی از دلایل محبوبیت استخرهای کوچک، زمان کم برای ساخت آنها می باشد؛ همچنین اینگونه استخرها نیازمند صرف هزینه زیاد برای خرید تجهیزات و نگهداری نیستند.

نکات مهم قبل از ساخت استخر خانگی

قبل از ساخت استخر باید به نکاتی توجه کرد که شامل موارد زیر میشود:

  • هدف از ساختن استخر
  • بررسی خاک بستر
  • قوانین منطقه ای قبل از ساخت استخر
  • پیش بینی تعداد افرادی که از استخر استفاده می کنند
  • سیستم گردش آب مناسب برای استخر
  • شناخت پیمانکار مناسب

هدف از ساخت استخر

شما باید هدف از ساخت استخر را معلوم کنید و بتوانید هزینه آن را تامین کنید. هدف از ساخت میتواند برای ورزش، آرامش، سرگرمی، افزایش ارزش دارایی و زیبایی خانه به کاربرود.

برسی بستر خاک

بررسی بستر خاک از نکات مهم قبل از ساخت استخر می باشد. ممکن است خاک حیاط یا زمینی که قصد ساخت استخر در آن را دارید مناسب نباشد پس قبل از ساخت، یک گزارش مهندسی ژئوتکنیک تهیه کنید.

قوانین منطقه ای قبل از ساخت استخر

مطمئن شوید که اموال شما از قوانین منطقه ای که دارید استخر را میسازید پیروی می کند. بسیاری از شهرها در مورد استخرها و قوانین نگهداری آن بسیار سختگیرانه عمل میکنند.

پیش بینی تعداد افرادی که از استخر استفاده می کنند 

بسیار مهم است که قبل از ساخت استخر، اندازه سازه ای که قصد ساخت آن را دارید را برآورد کنید. آیا آن را برای مهمانی های بزرگ و مناسبت های اجتماعی می سازید یا برای جمع خانوادگی خود به ساخت استخر میپردازید.

سیستم گردش آب مناسب برای استخر

سیستم گردش مناسب آب را در صورت کار خود قرار دهید. داشتن کلر در آب استخر باعث میشود که آبی زلال و با کیفیت داشته باشید. با پیشرفت در بهره وری انرژی، اتوماسیون و گرمایش، یک تیم حرفه ای می تواند به شما در یافتن سیستم آبی معتبر و کارآمد برای استخر، کمک کند.

مراحل ساخت استخر

  • کنده کاری و خاکبرداری استخر
  • آرماتور بندی استخر
  • هموار سازی خاک استخر
  • لوله کشی استخر یا لوله گذاری
  • سیم کشی استخر
  • بتن ریزی استخر

نکات مهم ساخت استخرخانگی

مراحل ساخت استخر خانگی

برای ساخت همه استخرها باید مراحلی را طی کنید تا در نهایت یک استخر استاندارد و اصولی داشته باشید. قبل از شروع به ساخت استخر، بهتر است مجوزهای لازم را دریافت کنید؛ همچنین از دیگر کارهایی که باید انجام دهید تصمیم گیری در خصوص نوع متریال و طراحی است که می خواهید برای ساخت استخر استفاده کنید؛ چرا که همه اینها در هزینه ساخت استخر تاثیر گذار خواهند بود. بعد از انجام کارهای ذکر شده، نوبت به زیر سازی استخر به کمک ماشین آلات حفاری میرسد؛ در مرحله بعدی تاسیسات استخر نصب می شود و در نهایت بتن ریزی انجام خواهد گرفت و در انتها نوبت به آب بندی، کاشی کاری و نصب تجهیزات استخر می رسد.

بهترین زمان ساخت استخر خانگی

در مورد زمان ساخت استخر خانگی، بهتر است که فاز نخست قبل از عید نوروز انجام گیرد و سایر کارها به بعد از عید که هوا گرم تر است موکول شود. معمولا زمان 3 تا 6 ماهه برای ساخت استخر های خانگی در نظر گرفته می شود که در این صورت شما می توانید در فصل تابستان از استخر خود، استفاده کنید. البته باید خاطر نشان کرد که ساخت استخرهای بتنی به نسبت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس که ظرف دو هفته آماده  می شوند، به زمان بیشتری نیاز دارند.

انواع استخر خانگی

در ضمن بهتر است بدانید که فعالیت های ما تنها در زمینه استخر نمی باشد و برای ساخت سونا، جکوزی و همچنین سرویس و نگهداری آنها نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.

ابعاد موتورخانه استخر خانگی

ساخت موتورخانه استخر خانگی از جمله مهمترین کارهایی است که باید قبل از ساخت استخر خانگی به آن فکر کنید اما برای طراحی و ساخت آن باید نکاتی را مورد توجه  قرار دهید؛ از جمله این نکات ابعاد موتورخانه استخر می باشد که با توجه به نوع استخر شما متغیر است. حین ساخت موتورخانه استخر خانگی باید به نیازهای گرمایشی و حجم استخر توجه کنید. به صورت معمول، اجزای موتورخانه استخر به دو بخش تقسیم میشود: بخش اول مربوط به تصفیه و مواد ضد عفونی کننده می باشد و بخش دوم مربوط به تجهیزات گرمایشی استخر است که این بخش جزء اصلی ترین بخش‌های موتورخانه استخر خانگی می باشد.

سرویس و نگهداری استخر خانگی

سرویس و نگهداری استخر، یکی از کارهای مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام شود. در ساختمان هایی که استخر و جکوزی دارند، همواره تعمیر و نگهداری استخر خانگی، قسمتی از خدمات مورد نیاز این ساختمان ها می باشد. پیشنهاد تیم آچارسی برای عملکرد بهتر و ایمنی مناسب استخر، سرویس هفتگی، و در نظر داشتن دوره سرویس ماهیانه و یک هفته در میان برای استخرهایی که به صورت حداقلی مورد استفاده قرار می گیرند، می باشد.

برای ساخت استخر در منزل نمیتوان نسبت به قیمت روز مصالح هزینه دقیقی در نظر گرفت. هزینه ساخت استخر در منزل به عوامل زیادی بستگی دارد که استخر شخصی هر فردی نسبت به اندازه استخر، متریال ساخت استخر و مواردی دیگر بستگی دارد، شاید فردی علاقه به ساخت استخر ارزان داشته باشد و امکان ساخت استخر ارزان برایش وجود دارد. برای برآورد قیمت استخر و مشاوره برای ساخت استخر ارزان با مشاورین ما در تماس باشید.

برای ساخت استخر میتوان از تمامی فضاهای خالی و بدون کار استفاده کرد که شما بتوانید استخر شخصی خود را داشته باشید.

در بسیاری از موارد ما میتوانید با ساخت استخر پیش ساخته، در هزینه صرفه جویی کنید و هم استخری متناسب با فضا داشته باشد. شما با تماس با مشاوران ما هم استفاده درست از فضای خالی که در اختیار دارید می توانید داشته باشید و هم استخری زیبا در منزل شخصی خود.

سرویس و نگهداری

خدمات سرویس و نگهداری استخر خانگی، توسط تیم آچارسی انجام می گیرد. شما می توانید برای بررسی استخر و برطرف کردن تمام ایرادات، با ما در تماس باشید.

مشاوره تلفنی

می توانید قبل از هرگونه اقدام، به صورت تلفنی با نمایندگی ساخت استخر خانگی آچارسی در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آنالیز آب

آنالیز آب استخر یکی از فعالیت های بسیار مهم در نگهداری استخر به شمار می رود. تیم آچارسی می تواند با جدیدترین تجهیزات در مدت کوتاهی آب استخر شما را بررسی و آنالیز کرده و در صورت نیاز، با افزونی ها به اصلاح آن بپردازد.

تخلیه و تمیز کردن

یکی دیگر از فعالیت هایی که باید در هنگام ساخت استخر خانگی انجام گیرد، تخلیه و تمیز کردن استخر می باشد که بهتر است به صورت دوره ای انجام شود.

برای دریافت خدمات ساخت استخر خانگی سونا جکوزی آلاچیق می توانید همین حالا تماس بگیرید