ساخت استخر در پارکینگ

یکی از پروسه های جذاب در احداث استخر، ساخت استخر هایی در زمین می‌باشد که با توجه به درخواست زیاد مشتریان، بسیاری از مجموعه هایی که خدمات ساخت استخر ارائه می دهند، اقدام به ساخت استخر در زیر زمین کرده اند. ساخت استخر در پارکینگ نیز از جمله خدماتی است که توسط تیم مجرب آچارسی به شما ارائه داده می شود. در ساخت استخر زیرزمینی مانند سایر استخرها باید به قوانین و استانداردهای طراحی و ساخت استخر مسلط باشید تا یک استخر با سازه استاندارد داشته و از شنا کردن در استخر خود برای مدت طولانی لذت ببرید.

طراحی و ساخت استخر در پارکینگ خانه

ساخت استخر در پارکینگ برای خانه هایی مناسب است که دارای فضای کافی در زیرزمین خانه خود هستند که می توانند با رعایت اصول مهندسی به صورت جذاب و حرفه ای اقدام به ساخت استخر در پارکینگ خانه خود کنند. برای ساخت استخر در پارکینگ خانه همانند سایر استخرها، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید؛ برای مثال، در ساخت و طراحی استخر در پارکینگ خانه، بهتر است از پیمانکاران مجرب ساخت استخر کمک بگیرید، علاوه بر اینها در ساخت استخر زیرزمینی، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ساختمان، عایق کاری باید به خوبی انجام شود تا مانع از نفوذ رطوبت و ایجاد خسارت های مالی به استخر و بنای ساختمان شما شود. برای ساخت استخر در زیرزمین، می توانید از پیمانکاران ساخت استخر کمک بگیرید تا آنها شما را در ساخت استخر زیرزمینی مناسب با فضای خانه شما راهنمایی کنند.

خدمات ساخت استخر در زیرزمین

برای استفاده از خدمات ساخت استخر در زیرزمین، باید به این مسئله توجه کنید که داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، از جمله امکاناتی است که باید هنگام استفاده از خدمات ساخت استخر در زیر زمین به شما ارائه داده شود؛ همچنین به دلیل ساخت استخر در زیرزمین، باید به ساخت و نصب نردبان برای استخر ها توجه کنید. یکی دیگر از خدماتی که توسط تیم مجرب اچارسی ارائه داده می شود، این است که پس از اتمام پروژه، استخرهای شما تست خواهد شد تا از وجود هرگونه عیب در آنها مطلع شویم.



مشاهده نمونه کارها

طراحی استخر در پارکینگ

ساخت و طراحی استخر در پارکینگ از جمله خدماتی است که توسط تیم آچارسی ارائه داده می شود. تیم آچارسی با بهترین امکانات و نیروهای با تجربه در طراحی و ساخت استخر در پارکینگ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر ساخت استخر در پارکینگ، اچارسی مجری تخصصی ساخت استخر خانگی، ساخت استخر در ویلا و … می باشد. استخرهایی که در اچارسی ساخته می شوند دارای گارانتی 30 ساله کتبی بوده؛ همچنین 3 سال تعمیر و نگهداری رایگان برای مشتریان، از دیگر خدمات تیم achar30  می باشد.

ساخت استخر در زیرزمین

دریافت مجوز برای ساخت استخر در پارکینگ

راه اندازی و ساخت استخر زیرزمینی مانند تمامی استخرها نیازمند دریافت مجوز می باشد و ارگان هایی که وظیفه صدور مجوز را دارند، در صورت صلاحدید خود می توانند به راحتی دستور توقف بهره برداری استخر را صادر کنند؛ به همین دلیل هنگام ساخت استخر در پارکینگ یا هر مکان دیگر، باید مجوز های لازم را دریافت کنید؛ در غیر اینصورت برای شما تخلف در نظر گرفته می شود و تا زمانی که مجوزهای لازم را دریافت نکنید، نمی توانید اقدام به ساخت استخر کنید.

محصول پیشنهادی: فیلتر استخر

سفارش ساخت استخر در پارکینگ

برای ساخت استخر در پارکینگ منزل باید به ابعاد استخر خود و فضایی که برای ساخت استخر در اختیار دارید توجه کنید. ساخت و پیاده سازی استخرها به جنس استخر شما بستگی دارد؛ برای مثال، احداث استخرهای بتنی که جزء محبوب ترین استخرها می باشند، به خاطر نوع سازه آن به زمان بیشتری نیاز دارد و باید مکانی که قرار است استخر در آن ساخته شود مورد بررسی قرار گیرد اما در ساخت استخرهای فایبرگلاس که معمولا به صورت پیش ساخته می باشند، فضایی که در اختیار دارید از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار دهید؛ به صورت کلی برای سفارش ساخت استخر در پارکینگ بهتر است از کارشناسان حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

سفارش ساخت استخر در پارکینگ

هزینه ساخت استخر در پارکینگ

برای برآورد هزینه ساخت استخر در پارکینگ، باید به عوامل متعددی توجه کنید. با توجه به ساخت استخر در زیرزمین، عایق کاری استخر باید به خوبی انجام گیرد تا مانع از ایجاد خسارات متفاوت به بنای شما شود. برای ساخت استخر در زیرزمین، فکر نکنید که هر چه قیمت ساخت استخر در پارکینگ کمتر باشد بهتر است، چرا که همیشه قیمت کمتر ضمانت دهنده کیفیت ساخت استخر نیست و برعکس. برای اطلاع از تعرفه ساخت استخر در پارکینگ، می توانید با کارشناسان ما در اچارسی تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت خدمات ساخت
استخر در پارکینگ
سونا
جکوزی
آلاچیق
می توانید همین حالا تماس بگیرید

ساخت استخر در زیرزمین برای چه محیط هایی مناسب است؟

معمولا در محیط های مسکونی که محدودیت فضا وجود دارد، برای راه اندازی استخر، از استخر های زیر زمین یا استخر پارکینگی استفاده می شود.

هزینه ساخت استخر در پارکینگ چقدر است؟

مانند دیگر سازه های استخر، متغیر های زیادی بر روی هزینه تاثیر گذار هستند و برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت استخر 8443226-0912 می توانید با آچارسی در تماس باشید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، اطلاعات دقیق در مورد هزینه ساخت استخر را نیز به دست بیاورید.

نحوه اخذ مجوز ساخت استخر در پارکینگ چگونه است؟

به صورت کلی اجرا 0 تا 100 ساخت استخر توسط تیم آچارسی در مدت زمان حدودی 2 الی 4 هفته انجام می شود زمان دقیق پروژه نیز با توجه به ابعاد و امکانات پروژه ساخت استخر در نظر گرفته خواهد شد.