ساخت استخر در ویلا

ساخت استخر در ویلا، یکی از امکاناتی می باشد که بسیاری از افراد برای سرگرمی به آن نیاز خواهند داشت. طراحی استخر برای ویلا یکی از فعالیت های تخصصی آچارسی می باشد. مجموعه آچارسی متشکل از تیم های مختلف برای اجرای استخر در ویلا می باشد، که خدمات مورد نظر را در سراسر ایران ارائه می کند

ساخت استخر برای ویلا

ساخت استخر برای ویلا با توجه به اندازه، ابعاد ویلا و مکانی که برای ساخت استخر در نظر گرفته اید متفاوت است. از جمله مواردی که در ساخت یک ویلا جذاب مورد توجه قرار می گیرد، و افراد را به سوی ساخت استخر سوق میدهد، استخر ویلایی می باشد.

امروزه با وجود باغ ویلا های بسیار شیک، داشتن استخر می تواند ارزش سازه شما را افزایش دهد. برای اینکه طراحی و محوطه سازی ویلا به بهترین شکل انجام شود، باید از بهترین طراحان کمک گرفت تا یک استخر اصولی و شیک داشته باشیم.

طراحی استخر برای ویلا

طراحی استخر برای ویلا یکی از مهم ترین امکاناتی که میتواند یک ویلا یا باغ را خاص و منحصر به فرد جلوه دهد و آن را از دیگر ویلا ها متمایز کند، طراحی و ساخت استخر در ویلا، فضای آزاد در خانه های ویلایی، ویلا های شمال و حتی برای باغ ها قابل اجرا میباشد، طراحی استخر برای ویلا، طبق اصول و قوانین خاصی انجام می گیرد. انواع استخر در محوطه ویلا و باغ ها از نظر ابعاد و اندازه، سبک طراحی، نوع استخر برای شنا کردن و تفریحات آبی با یکدیگر متفاوت اند. مهم ترین مسئله ساخت استخر در باغ، این است که حداقل طول استخر باید 3 برابر قد یک انسان بالغ باشد؛ با توجه به این معیار حداقل ابعاد توصیه شده برای طول استخر 6 متر، عرض استخر 4 متر و برای عمق استخر 1 متر در نظر گرفته می شود. در صورتی که شما یک ویلا دارید، میتوانید با ایجاد استخر، آن را به یک ویلای منحصر به فرد تبدیل کرده و در آن به استراحت و تفریح بپردازید و لذت آبتنی در فضای آزاد را تجربه کنید.برای


مشاهده نمونه کارها

اجرا استخر در ویلا

اولین قدم در این راه بررسی فضای لازم برای پیاده سازی استخر و جکوزی است. تیم اچارسی با بهترین امکانات و نیروهای با تجربه در طراحی و ساخت استخر در ویلا برای شما عزیزان، آماده خدمت رسانی می‌باشد. استخر های طراحی شده در تیم اچارسی تا 3 سال به صورت رایگان سرویس و نگهداری میشوند و گارانتی کتبی 30 ساله به مشتریان ارائه میشود. برای دریافت خدمات اجرا استخر، می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

مراحل اجرایی ساخت استخر در ویلا

ساخت استخر در ویلا از مراحل اجرایی مخصوص پیروی می کند که این مراحل تقریبا در ساخت تمامی استخرها یکسان می باشد. برای ساخت استخر برای ویلا، با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، می توانید از انواع مصالح مختلف در ساخت استخر استفاده کنید. قبل از اینکه اقدام به ساخت استخر در باغ یا ویلا خود کنید، لازم است با کارشناسان ساخت استخر در مورد نوع طراحی استخر خود با توجه به متراژ و کاربرد آن مشورت کنید. در طراحی استخر برای ویلا، باید به همه جزئیات مانند رنگ استخر، عمق و سایر پارامترها توجه کنید. لازم به ذکر است که ساخت استخر در ویلا با طرح های پیچیده، به بودجه و زمان بیشتری نیاز دارد.

انواع استخر برای ساخت در ویلا

به صورت کلی ساخت استخر در ویلا یا سایر مکان ها در دو نوع سرباز و سرپوشیده انجام می شود. استخرهای روباز معمولا در فضای حیاط یا ویلا ساخته شده و استخرهای سرپوشیده معمولا در داخل خانه ها ساخته می شوند. برای ساخت استخر خانگی، با توجه به اینکه به یک اتاقک نیاز دارید، مسلما باید هزینه بیشتری را برای آن صرف کنید و به همین دلیل انتخاب بیشتر افراد برای ساخت استخر در ویلا، استخرهای روباز می باشد؛ همچنین شنا کردن در یک فضای عالی با ویو زیبا، می تواند برای هر شخصی دلنشین باشد.

هزینه ساخت استخر برای ویلا

از آنجا که اکثر ویلا ها در اطراف شهرها و مکان های ییلاقی بنا شده اند، به خاطر سردی هوا معمولا در شش ماهه اول سال استفاده بیشتری خواهند داشت. از این رو بهتر است شما به فکر ساخت استخر ارزان روباز برای محوطه خود باشید. در این صورت هزینه های ساخت استخر در ویلا را تا حدود زیادی کاهش می دهید. دقت نمایید که اول از همه به نیازهای خود و شرایط استفاده از استخر بی‌اندیشید، سپس نسبت به آن نیازها، ابعاد، اندازه و نوع استخر خود را مشخص نمایید.

هزینه ساخت استخر در ویلا
هزینه ساخت استخر در ویلا با توجه به عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد. به طور کلی استخر های بتنی ساختار یکسانی دارند ولی ممکن است برخی از شاخص ها بر روی قیمت ساخت استخر برای ویلا تاثیر گذارد. البته زمانی که طرح اولیه استخر برای شما آماده شود، پیمانکاران آچارسی میتوانند قیمت ساخت استخر در ویلا را به صورت حدودی به شما اعلام کنند. همچنین نوع ساختار استخر نیز می تواند تعیین کننده قیمت باشد.

دریافت مجوز ساخت استخر برای ویلا

یکی از مسائلی که در ساخت استخر برای ویلا باید مورد توجه قرار گیرد، دریافت مجوز ساخت استخر می باشد؛ اگر فکر می کنید این مجوز را باید در ابتدای کار دریافت کنید، باید بگوییم که اینطور نیست؛ چرا که برای دریافت مجوز ساخت استخر در ویلا، نیازمند طراحی اولیه استخر خود هستید. بعد از اینکه طرح اولیه و جزئیات طراحی استخر برای ویلا خود را انتخاب کردید، می توانید برای دریافت مجوز به شهرداری بروید.

محصول پیشنهادی : کلرزن

سفارش ساخت استخر کوچک برای ویلا

طراحی ساخت استخر کوچک برای ویلا براساس بودجه مورد نظر میتواند ایده هوشمندانه ای باشد، اما استفاده از دانش یک فرد متخصص برای رضایت در پایان کار، از اهمیت بیشتری برخوردار است. طراحی و ساخت یک استخر کوچک چالش بزرگ تری را در مقابل طراح قرار میدهد، چرا که در طراحی آن باید از فضا بهینه استفاده شود و هر اشتباه کوچک در طراحی بسیار به چشم می آید. یک فرد متخصص و حرفه ای به خوبی می داند که چگونه از این فضای کوچک بیشترین بهره برداری را ببرد، همچنین تجربه کافی برای طراحی استخرهای کوچک برای فضاهای محدود را  دارد. برای سفارش ساخت استخر کوچک برای ویلا میتوانید با تیم حرفه ای آچارسی در تماس باشید.

سفارش ساخت استخر برای ویلا

فعالیت های ما تنها در زمینه ساخت  استخر در ویلا نمی باشد و برای ساخت سونا، جکوزی و همچنین ساخت استخر در تهران و دیگر شهر ها نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.

سرویس و نگهداری استخر ویلا

استخر شما باید مکانی تمیز و بهداشتی، ایمن برای گذراندن وقت باشد؛ هنگامی که برای سرویس و نگهداری استخر خود با یک تیم حرفه ای کار می کنید، از مزایای یک استخر تمیز و ایمن استفاده خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. بحث نحوه نگهداری استخر بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد، و اگر شما قرارداد نگهداری نداشته باشید، طی مرور زمان مجبور به پرداخت هزینه بسیار بالایی خواهید شد. خدمات سرویس و نگهداری استخر در ویلا توسط تیم آچارسی انجام میگیرد و شما میتوانید برای بررسی استخر و برطرف کردن ایرادات و همچنین سرویس دوره، با ما در تماس باشید.

برای دریافت خدمات ساخت
استخر در ویلا
سونا در ویلا
جکوزی در ویلا
آلاچیق در ویلا
می توانید همین حالا تماس بگیرید

سوالات متداول

هزینه ساخت استخر برای ویلا به چه صورت محاسبه می شود؟

به صورت کلی استخر ها به دو نوع سرپوشیده یا روباز تقسیم می شوند و از نظر متریال ساخت، به سه دسته استخرهای بتنی، فایبرگلاس و اینتکس یا همان استخر های پارچه ای تقسیم بندی خواهند شد. تعرفه ساخت استخر به تمامی موارد گفته شده بستگی دارد؛ به همین دلیل بهتر است برای برآورد قیمت ساخت استخر برای ویلا، از کارشناسان ساخت استخر کمک بگیرید.

مدت زمان ساخت استخر در ویلا چقدر است؟

مدت زمان ساخت استخر برای ویلا به عوامل متعددی بستگی دارد؛ شرایط آب و هوایی، فضایی که برای ساخت استخر در نظر گرفته اید و… می توانند در مدت زمان ساخت استخر تاثیر گذار باشند.

آیا برای ساخت استخر در ویلا به مجوز نیاز دارم؟

بله، به صورت کلی برای ساخت استخر در هر مکانی، باید مجوز ساخت را دریافت کنید. در غیر این صورت، صادر کنندگان مجوز می توانند به راحتی دستور توقف ساخت استخر را صادر کنند.

چه فرم و شکلی برای ساخت استخر در ویلا مناسب است؟

انتخاب فرم مناسب برای ساخت استخر در ویلا، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما می توانید از پیمانکاران ساخت استخر نیز برای انتخاب شکل نهایی استخر تان کمک بگیرید. هرچه فرم ساخت استخر شما پیچیده تر باشد، هزینه ساخت استخر نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.