ساخت استخر در کردان

منطقه کردان، یکی از زیباترین مناطقی می باشد که امروزه افراد زیادی را از سراسر تهران و ایران به خود جذب کرده است. استخرها یکی از مهم ترین مراکز تفریحاتی می باشند که اغلب افراد برای پر کردن اوقات فراغت خود از آنها استفاده می کنند. از انواع خدمات تیم آچارسی می توان به طراحی و ساخت استخر در کردان، فضاسازی و نورپردازی محیط استخر، و ساخت آلاچیق اشاره کرد. برای سفارش ساخت استخر و استفاده از خدمات ما، میتوانید با تیم پشتیبانی آچارسی در تماس باشید.

ساخت و طراحی استخر در کردان

تیم آچارسی با پشتوانه چند سال تجربه در زمینه اجرای انواع مجموعه های استخری و با مشارکت جمعی از مدیران با تجربه و متخصص، از معدود شرکت‌های فعال در زمینه ساخت استخر، سونا، جکوزی، و همچنین طراحی آنها می باشد. اچارسی دارای دپارتمان‌های تخصصی طراحی استخر، تاسیسات استخر، فضاسازی استخر و تاسیسات الکتریکی بصورت مستقل بوده، و با بهره گیری از پرسنل متخصص و متعهد خدمات متمایزی در این عرصه ارائه می‌نماید .

ساخت استخر خانگی در کردان

ساخت استخر خانگی به دو صورت سرپوشیده و روباز تقسیم بندی میشود. استخر های سر پوشیده در جاهای مسقف قرار دارند، که میتوان در داخل خانه یا ویلا از آنها استفاده کرد؛ البته هزینه ساخت و نگهداری آن نیز بیشتر از استخرهای روباز است.
استخر های روباز همان طور که از نامشان پیدا است، استخر هایی هستند که در فضای باز قرار دارند و بیشتر به عنوان استخر شخصی بکار میروند.

طراحی استخر خانگی در کردان

طراحی و اجرای ساخت استخر در کردان، کار تخصصی میباشد که نیازمند کمک گرفتن از پیمانکاران متخصص است. همان طور که یک طراح با تجربه توانایی  طراحی یک ساختمان را دارد، برای طراحی استخر نیز به طراحان مجرب نیاز است. لازم به ذکر است که برای انجام صحیح و اصولی هر پروژه ای استاندارد ها و الزاماتی تعریف شده است که برای گرفتن نتیجه مطلوب می بایست به این استاندارد ها توجه شده، و آنها را به کار گرفت.

خدمات ساخت استخر در کردان

تیم آچارسی با تکیه بر دانش فنی و تجربه عملی در زمینه طراحی و ساخت استخر های شنا، آماده همکاری با کارفرمایان محترم جهت انجام محاسبات طراحی و اجرای این سیستم ها مطابق با استاندارد های معتبر جهان از جمله استاندارد ها میباشد. عمده فعالیت‌ها و خدمات تیم آچارسی طراحی و اجرای استخر در کردان و دیگر شهر های ایران، استخر عمومی، ساخت استخر خانگی و… می باشد.

تعرفه ساخت استخر در کردان

اگر اطلاعاتی در مورد اندازه دقیق استخر و موقعیت مکانی استخر در اختیار نباشد، نمی توان به صورت دقیق هزینه ساخت استخر خانگی را بیان کرد. برای برآورد قیمت های ساخت استخر در کردان، بهتر است قبل شروع کار، از یک کارشناس ساخت استخر مشاوره بگیریم. هزینه ساخت استخر خانگی، به عوامل مختلفی از جمله: ابعاد استخر، نوع استخر، کیفیت و مصالح به کار رفته، تجهیزات مورد استفاده، و همچنین محل احداث استخر بستگی دارد. برای برآورد تعرفه ساخت استخر در کردان و سایر شهر ها، می توانید با کارشناسان ما در آچارسی در تماس باشید. 

هزینه ساخت استخر در کردان

البته زمانی که طرح اولیه استخر برای شما طراحی می شود، پیمانکاران آچارسی میتوانند قیمت ساخت استخر در کردان را به صورت حدودی به شما اعلام کنند؛ همچنین نوع ساختار استخر نیز می تواند تعیین کننده قیمت باشد. 

طراحی استخر در کردان

احداث استخر شامل روش های مختلفی می باشد که توسط پیمانکار ساخت استخر، با متریال خاص انجام می گیرد. طراحی و ساخت استخر، یک کار تخصصی بوده که برای شروع این کار حتما باید از پیمانکاران مجرب کمک گرفت، تا از پرداخت هزینه های بیشتر برای تاسیسات و تعمیرات، جلوگیری شود. کارشناسان تیم آچارسی همواره در تمامی مراحل ساخت استخر و نحوه اجرای آن، راهنمای مشتریان خواهند بود. برای ارتباط با کارشناسان آچارسی، می توانید همین حالا با تلفن های مندرج در بخش تماس با ما ارتباط حاصل کنید، و یا در صورت نیاز با استفاده از فرم مندرج در همان بخش، به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

طراحی و ساخت استخر در کردان

لازم به ذکر است که فعالیت های ما تنها در زمینه اجرای استخر نمی باشد و برای ساخت سونا، جکوزی و همچنین سرویس و نگهداری استخر ها میتوانید با ما در تماس باشید.

سرویس و نگهداری استخر در کردان

تعمیر و نگهداری استخر در ویلا یا ساختمان، از مهمترین مسائل است؛ که کوتاهی در مورد آن کارکرد  استخر را به مرور زمان مختل کرده، و هزینه‌های سرسام‌ آوری به شما تحمیل خواهد کرد. در این میان، موضوع نگهداری در ساختمان‌هایی که دارای استخر شنا هستند، از اهمیت ویژه تری برخوردار است. هرچقدر یک استخر شنا به‌صورت تخصصی و حرفه ای طراحی و ساخته شده باشد، اگر نگهداری استخر به‌صورت علمی و دقیق انجام نشود، پس از مدت کوتاهی مشکلات جدی برای استخر پیش خواهد آمد. 

سرویس و نگهداری

خدمات سرویس و نگهداری استخر در کردان توسط تیم آچارسی انجام می گیرد. شما می توانید برای بررسی استخر و برطرف کردن تمام ایرادات و همچنین سرویس های دوره ای استخر خود، با ما در تماس باشید.

مشاوره تلفنی

می توانید قبل از هرگونه اقدام به صورت تلفنی، با نمایندگی ساخت استخر آچارسی کردان در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در صورت نیاز پس از مشاوره می توانید از خدمات ما در کردان نیز بهره ببرید.

آنالیز آب

آنالیز آب استخر یکی از فعالیت های بسیار مهم در نگهداری استخر به شمار می رود. تیم آچارسی می تواند با جدیدترین تجهیزات در مدت کوتاهی آب استخر شما را بررسی و آنالیز کرده و در صورت نیاز با افزونی ها به اصلاح آن بپردازد.

تخلیه و تمیز کردن

یکی دیگر از فعالیت هایی که باید در هنگام ساخت استخر انجام بگیرد تخلیه و تمیز کردن می باشد که بهتر است به صورت دوره ای انجام شود.