ساخت استخر در گیلان

یکی از استان هایی که سالانه عده ای زیادی برای مسافرت به آنجا انتخاب می کنند، استان گیلان است. وجود مکان های تفریحی و ویلاهای مدرن و شیک، باعث شده تا افراد زیادی به فکر ساخت ویلا در این استان باشند. با توجه به اینکه شنا کردن جزء ورزش های محبوب می باشد،ساخت استخر در استان گیلان، یکی از کارهایی است که بیشتر افراد هنگام ساخت ویلا برای آن برنامه ریزی می کنند. اگر شما هم به دنبال طراحی و ساخت استخر در گیلان هستید، پیشنهاد می کنم نمونه کارهای تیم آچارسی را مشاهده فرمایید.

آدرس و تلفن سازنده استخر در گیلان (آچارسی)

آدرس پیمانکار و مجری استخر در گیلان

شعبه 1: کرج، بلوار دانش آموز، جنب سازمان زندان ها

شعبه 2: کردان، کوهسار، بلوار شریعتی، روبه روی فروشگاه ونوس

تلفن همراه: 09128443226

پیمانکار طراحی و ساخت استخر در گیلان

آچارسی با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت استخر در گیلان و سایر شهرها، از صفر تا صد پروژه، در کنار شما خواهد بود؛ همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. با توجه به اینکه اجرا استخر در گیلان نیازمند افراد حرفه ای و کاربلد می باشد، به همین دلیل سپردن کار به افراد غیر حرفه ای، می تواند خسارات جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

تیم آچارسی با تکیه بر دانش و تخصصی که دارند، با توجه به استانداردها و قوانین، اقدام به ساخت استخر در گیلان خواهند کرد. با توجه به شرایط آب و هوایی استان گیلان، هنگام ساخت استخر و آب بندی آن، در کنار استفاده از متریال با کیفیت، باید از کارشناسان خبره کمک بگیرید.

آچارسی، مجری تخصصی طراحی استخر، آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت استخر در کرج، تهران، گیلان و سایر نقاط می باشد.

سفارش ساخت استخر در گیلان

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال طراحی و ساخت استخر در گیلان می باشید، بهتر است از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. طراحی استخر در گیلان، از جمله فاکتورهایی است که باعث متمایز شدن ویلای شما از سایر ویلاها خواهد شد. تیم اچارسی مجری تخصصی ساخت استخر در گیلان، سونا و جکوزی در انواع طرح های مختلف، در این راه به شما کمک خواهد کرد. برای سفارش ساخت استخر در گیلان و دریافت خدمات ویژه، می توانید با پیمانکاران ما در تماس باشید.

هزینه ساخت استخر در گیلان

یکی از سوالات پرتکرار که از ما به عنوان سازنده استخر در گیلان پرسیده می شود، هزینه ساخت استخر می باشد. برای جواب به این پرسش، باید بگویم که قیمت ساخت استخر در گیلان به عوامل مختلفی مانند ابعاد، نوع استخر و متریال مورد استفاده بستگی دارد. نوع تجهیزاتی که برای استخر خود در نظر دارید در کنار شکل هندسی استخر، از جمله مواردی هستند که می توانند در تعیین هزینه ساخت استخر در گیلان موثر باشند. اگر می خواهید از هزینه ساخت استخر در گیلان مطلع شوید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آچارسی یکی از حرفه ای ترین تیم های ساخت استخر در ایران است که 0 تا 100 اجرا استخر بتنی (زمانبر ترین نوع استخر) را در 30 روز انجام می دهد.

با توجه به متراژ، سیستم گرمایش، محیط سازی و … ممکن است این هزینه متغیر باشد. برای دریافت هزینه دقیق با شماره های آچارسی تماس بگیرید.