ساخت استخر روباز

یکی از مزایایی که به عنوان سرمایه در ملک شما محسوب می شود، ساخت استخر روباز است. استخرها یکی از آپشن های ویلا یا باغ ها به شمار می روند و این بدین معنی نیست که تمامی ویلاها باید استخر داشته باشند. شما می توانید برای افزایش آرامش و داشتن محیطی دلپذیر در ویلایتان، اقدام به ساخت استخر روباز کنید. طراحی و ساخت استخر روباز امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و این استخرها مکان مناسبی برای تفریح در کنار خانواده می باشد.

خدمات ساخت استخر روباز

برای ساخت استخر روباز به صورت اصولی، نیازمند این هستید که از کارشناسان ساخت استخر کمک بگیرید؛ به همین دلیل بهتر است از سفارش ساخت استخر روباز شرکت های مختلف استفاده کنید. تیم آچارسی یکی از مجموعه هایی است که به شما در ساختن یک استخر روباز کمک خواهد کرد تا یک استخری اصولی با رعایت تمامی استانداردها داشته باشید. نکته دیگری که باید در ساخت استخر روباز در نظر بگیرید، فرم و شکل استخر مورد نظر است که متناسب با متراژ فضای شما و آنچه که مد نظر دارید انتخاب خواهد شد. به صورت کلی، طراحی استخر روباز و سایر استخرها، از جمله فعالیت هایی است که توسط تیم اچارسی انجام خواهد گرفت؛ بعد از اینکه فعالیت های اولیه مانند اندازه گیری، متراژ استخر و موارد مشابه به دست آمد، کارشناسان ما در آچارسی، اقدام به ساخت استخر خواهند کرد.

مراحل اجرایی ساخت استخر روباز

طراحی استخر روباز مانند سایر استخرها تابع قوانین خاصی است که حتما باید رعایت شوند، چرا که ساخت استخر در فضاهای باز، با ساخت استخر در محیط های سربسته متفاوت است. اگر مراحل اجرایی ساخت استخر به درستی انجام گیرد، می تواند تضمین کننده عمر و کیفیت استخر شما باشد؛ همچنین شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای اجرا استخر روباز در نظر دارید، از مصالح با کیفیت یا سایر تجهیزات جانبی استفاده نمایید. به صورت کلی، مراحل اجرایی ساخت استخر روباز شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی ظاهر و فرم استخر با توجه به مکان ساخت استخر 
  • دریافت مجوز های لازم برای ساخت استخر
  • گودبرداری و خاکبرداری مکان مورد نظر
  • صافکاری و آرماتور بندی کف استخر
  • قرار دادن سیم های لوله کشی 
  • و در نهایت اضافه کردن تجهیزات استخر

 

مشاوره ساخت استخر روباز

اگر شما در مرحله ابتدایی از ساخت یا طراحی استخر روباز هستید، بسیار مهم است که با یک متخصص برای ساخت استخر مشورت کنید، چرا که هر قسمت از پروژه طراحی و اجرا استخر روباز شما اگر به درستی اجرا نشود، می تواند منجر به شکست پروژه نهایی شما شود. تیم آچارسی متشکل از کارشناسان مجرب ساخت استخر، آماده ارائه خدمات ساخت و طراحی انواع استخر، سونا و جکوزی به شما می باشند؛ به همین دلیل می توانند بهترین راهنمایان شما در این مسیر باشند. ساخت استخرهای شنا، تابع قوانین خاص مهندسی است که بهتر است قبل از ساخت استخر مورد توجه قرار گیرند؛ به همین دلیل بهتر است از خدمات مشاوره ساخت استخر تیم آچارسی قبل از احداث استخر مورد نظرتان بهره مند شوید. 

طراحی استخر روباز

سفارش ساخت استخر روباز

ساخت استخر روباز در محیط باغ یا ویلا، یکی از کارهای تخصصی است که باید با اصول و استانداردهای مخصوص خودش انجام گیرد. با توجه به اینکه معمولا استخرهای روباز در فضایی ثابت و به صورت روکار پیاده سازی خواهند شد، به همین دلیل برای اجرا استخرهای روباز، از مصالح با کیفیت استفاده خواهد شد؛ به همین دلیل گام اول در ساخت استخر روباز، انتخاب فضای مناسب برای ساخت استخر است که پیشنهاد می شود این کار توسط کارشناسان ساخت استخر انتخاب شود. برای سفارش ساخت استخر روباز برای محیط های ویلا یا باغ، می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان ساخت استخر اقدام به انجام کارهای مربوطه کنید.

لازم است بدانید که فعالیت آچارسی تنها در ساخت استخر خلاصه نمی شود، بلکه ما در زمینه اجرا سونا خشک، ساخت سونا بخار، جکوزی و همچنین سرویس و نگهداری از آنها آماده ارائه خدمات به شما می باشیم.

هزینه ساخت استخر روباز

قیمت ساخت استخر روباز به پارامترهای زیادی بستگی دارد؛ برای مثال، اینکه فرم و شکل استخر شما به چه صورت است یا قرار است برای استخر خود تجهیزات جانبی در نظر بگیرید یا خیر، تمامی اینها عواملی هستند که در هزینه ساخت استخر تاثیرگذار خواهند بود. کارشناسان تیم آچارسی، بعد از انجام مراحل اولیه برای طراحی استخر، می توانند هزینه ساخت استخر را به صورت تقریبی برآورد کنند؛ به همین دلیل بهتر است در ابتدا با کارشناسان آچارسی در ارتباط باشید.

 

نگهداری استخر های روباز

استخرهای روباز به دلیل اینکه معمولا در محیط باغ یا ویلا ساخته می شوند، بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند. افتادن شاخ و برگ درختان، ریختن زباله در داخل استخرهای روباز، از جمله عواملی هستند که باعث آلوده شدن زود هنگام استخرهای روباز خواهند شد. بهتر است در نگهداری استخرهای روباز، به پارامترهای مختلفی توجه کنید تا استخرتان کمتر دچار خسارات مختلف شود. استفاده از پوشش های مخصوص استخر، توجه به مقدار PH آب، انجام عملیات کلر ریزی به صورت مرتب، استفاده از برس یا جاروهای مخصوص، از جمله کارهایی است که برای نگهداری از استخر باید مورد توجه قرار گیرند.