ساخت فوری استخر

ساخت استخر یکی از کارهایی است که امروزه رواج بسیاری پیدا کرده و افراد زیادی به دنبال پیدا کردن پیمانکاران ساخت استخر می باشند. از جمله دغدغه هایی که بسیاری از کارفرمایان دارند، مدت زمانی است که برای ساخت استخر نیاز دارند؛ به همین دلیل مجموعه های مختلف ساخت استخر، خدمات مختلفی را در زمینه ساخت استخر فوری به شما ارائه می دهند.

ساخت و طراحی فوری استخر

استخرهای پیش ساخته از جمله استخر هایی هستند که نصب آنها در مدت زمان کوتاه انجام می گیرند. اگر قصد طراحی و ساخت استخر در کوتاه مدت را دارید، بهتر است از این استخرها استفاده کنید. به صورت کلی، مدت زمان ساخت استخر فوری به صورت زیر است:

طراحی استخر
طراحی استخر که معمولا به صورت سه بعدی انجام می شود، اولین کاری است که قبل از ساخت استخر باید انجام گیرد. طراحی استخر به صورت معمول بین 1 تا 4 هفته طول خواهد کشید.

دریافت مجوز ساخت استخر

در بسیاری از شهرها برای ساخت استخر شنا نیازمند دریافت مجوز هستید که مدت زمان دریافت مجوزهای لازم به صورت معمول بین 2 تا 6 هفته می باشد. البته این مدت زمان می تواند با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت باشد.

حفاری مکان مورد نظر

به صورت کلی حفاری مکان مورد نظر برای ساخت استخر فقط یک الی دو روز طول می کشد. اما اگر مکان مورد نظر به دلیل وجود خطوط آب و برق دارای محدودیت دسترسی باشد، ممکن است این مدت زمان تا 1 هفته به طول بینجامد.

زیرسازی استخر

منظور از زیر سازی استخر، مسیریابی برق و لوله کشی می باشد. خطوطی که شما برای سیستم‌های روشنایی و سایر تجهیزات استفاده می‌کنید، باید در این مرحله نصب شوند که به صورت کلی مدت زمان انجام این کار بین 1 تا 2 هفته کاری می باشد.

نصب یا احداث استخر

بعد از انجام کارهای گفته شده، نوبت به ساخت استخر مورد نظرتان می رسد. مدت زمان این مرحله با توجه به نوع استخری که دارید، می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مثال، ساخت استخرهای وینیلی یا فایبرگلاس معمولا کمتر از استخرهای بتنی می باشند که این مرحله بین 1 تا 3 هفته طول خواهد کشید.

محوطه سازی استخر

این مرحله کاملا به نوع تجهیزاتی که می خواهید در اطراف استخر خود نصب کنید بستگی دارد اما در حالت کلی مدت زمان اضافه کردن ویژگی های سفارشی بین 1 تا 4 هفته می باشد.

هزینه ساخت استخر فوری

قیمت ساخت استخر در کوتاه مدت، به ویژگی هایی که قرار است در استخر شما نصب شوند بستگی دارد. برای برآورد هزینه ساخت استخر فوری، بهتر است با کارشناسان ساخت استخر در ارتباط باشید. تیم آچارسی مجری تخصصی ساخت استخر، با سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای بررسی تعرفه ساخت استخر فوری در یک زمان استاندارد، بهتر است با کارشناسان آچارسی در تماس باشید.