ساخت استخر پلی اتیلن

استخر پلی اتیلن نوعی دیگر از روش های ساخت استخر نوین است که میتواند قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر استخر ها داشته باشد. پلی اتیلن اسم نوعی ورق است که از این نوع ورق برای ساخت استخر در زمان های کمتر استفاده می شود.

آدرس و تلفن سازنده استخر پلی اتیلن

آدرس پیمانکار و مجری استخر پلی اتیلن

شعبه 1: کرج، بلوار دانش آموز، جنب سازمان زندان ها

شعبه 2: کردان، کوهسار، بلوار شریعتی، روبه روی فروشگاه ونوس

تلفن همراه: 09128443226

ساخت و طراحی استخر پلی اتیلن

ساخت و طراحی استخر پلی اتیلن زمان زیادی نمیبره تا شما را به نتیجه دلخواه خود برساند. میتوانید استخر های پلی اتیلن را در تمامی جو های هوایی بسازید و از استفاده آن ها لذت کامل را ببرید. استخر های پلی اتیلن به دلیل استحکام بالایی که دارند میتوانند شما را تا سال های طولانی از تعمیرات و … بی نیاز کنند و عمر استخرهای پلی اتیلن بیش از 70 سال است در ساخت استخر پلی اتیلن از چسب یا سیمان استفاده نمی کنند به همین خاطر عایق کامل آب و رطوبت است.

طراحی و ساخت استخر در پلی اتیلن

تیم مجرب آچارسی، با تجربه ای که در این سالها بدست آورده، آماده خدمات رسانی به صورت تخصصی به شما عزیزان در زمینه طراحی و ساخت استخر پلی اتیلن است. آچارسی آماده ارائه خدمات به تمامی استان های ایران است. تیم آچارسی برای اطمینان کامل به مشتریان خود ساخت استخر را با 30 سال ضمانت انجام میدهد و به مدت 3 سال به صورت رایگان نگهداری میکند.


مشاهده نمونه کارها

مزایای و دلیل استفاده از استخر پلی اتیلن

استخر پلی اتیلن دلایل بسیاری دارد که ما بخواهیم از آن استفاده کنیم میتوان از مزایای استخر پلی اتیلن به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت نصب و آسان بودن نصب آن، عمر بالای آن، مقاوم در برابر آب هوا، مقاوم در برابر نور خورشید، قیمت استخر ارزان است. مانع عبور آب و رطوبت، نگهداری آسان، مناسب استفاده آب شرب و گلخانه، مانع چسبیدن خزه و جلبک و … برای سفارش و ساخت استخر پلی اتیلن با ما در تماس باشید.

ساخت استخر پلی اتیلن

محصول پیشنهادی: پمپ استخر ۲ اسب ۲ اینچ

هزینه ساخت استخر پلی اتیلن

هزینه ساخت استخر پلی اتیلن هم مانند سایر استخر ها  به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. این که شما در چه مکانی می خواهید استخر خود را درست کنید و استخر شما چه طولی و عمقی دارد. قیمت ساخت استخر پلی اتیلن نسبت به سایر استخر ها مانند استخر بتنی و استخر فایبرگلاس به هزینی خیلی کمتری احتیاج دارد میتوان گفت هزینه ساخت استخر پلی اتیلن ⅓ استخر بتنی است.. برای برآورد تعرفه ساخت استخر پلی اتیلن، می توانید با کارشناسان آچارسی در تماس باشید تا با توجه به هدفی که از ساخت استخر دارید، شما را راهنمایی نمایند.