طراحی تاسیسات استخر

هر استخری نیاز به تاسیسات دارد، طراحی تاسیسات استخر شاید در نگاه اول ساده باشد ولی برای طراحی تاسیسات استخر از فناوری پیشرفته ای استفاده شده است که باعث وقوع همچین سیستم مکانیزه ای در تاسیسات استخر شما میشود که در تمام مراحل استفاده از استخر شما بتوانید تمامی فعالیت های استخر را در کنترل خود داشته باشید.

آدرس و تلفن سازنده استخر در کرج (آچارسی)

آدرس پیمانکار و مجری تاسیسات استخر

شعبه 1: کرج، بلوار دانش آموز، جنب سازمان زندان ها

شعبه 2: کردان، کوهسار، بلوار شریعتی، روبه روی فروشگاه ونوس

تلفن همراه: 09128443226

بخش های اصلی تاسیسات استخر

طراحی تاسیسات استخر دارای بخش های مختلفی است که باید در زمان اجرا، به آن ها اهمیت زیادی داد و باید حواسمان به انجام آن ها باشد که به بهترین شکل ممکن این کار ها انجام شود زیرا میتوان در صورت رعایت نکردن این موارد باعث رویش هزینه های زیاد و خسارت های غیر قابل جبران می شوید. تاسیسات استخر به طور کلی بر اساس درخواست شما بسیار متنوع است. تمامی تجهیزاتی که در تاسیسات استخر به کار میرود بسیار مهم است و میتوان ستون هر استخری نامید.

  • سیستم گردش آب
  • آبنما
  • هیتر و سیستم گرمایشی
  • سیستم کنترل مواد شیمیای
  • سیستم برق کشی
  • سیستم کنترل تاسیسات استخر ‏[Control System]

طراحی و ساخت تاسیسات استخر

تیم آچارسی، با سال ها تجربه در زمینه ساخت انواع استخرها، می تواند به صورت تخصصی در حوزه طراحی تاسیسات استخر به شما کمک کند. خدمات و فعالیت آچارسی به شهر و استان خاصی محدود نمیشود و در صورت نیاز می توانید در سراسر ایران از خدمات ما بهره مند شوید. طراحی تاسیسات استخر توسط تیم آچارسی، گارانتی میشود و ما  تضمین سالها استفاده بدونه هزینه را به شما میدهیم.

پیمانکار طراحی تاسیسات استخر

یکی دیگر از مواردی که باید برای ساخت تاسیسات استخر به آن  توجه کنید، طراحی مناسب تاسیسات استخر است. در ابتدا باید طراحی تاسیسات استخر انجام شود، بعد از انجام شدن، طراحی  به پیمانکار داده میشود و سپس تیم ساخت استخر اقدام به اجرای مرحله به مرحله می نمایند. برای ثبت سفارش طراحی تاسیسات استخر میتوانید با ما در تماس باشید.

پیمانکار طراحی و سازنده استخر لاهیجان

هزینه ساخت و طراحی تاسیسات استخر

هزینه ساخت و طراحی تاسیسات استخر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اینکه شکل و مدل طراحی تاسیسات استخر شما به چه صورت است و از چه متریالی برای اجرا تاسیسات استخر استفاده می کنید، می توانند در قیمت ساخت و طراحی تاسیسات استخر تاثیر گذار باشند. برای برآورد تعرفه ساخت و طراحی تاسیسات استخر، می توانید با کارشناسان آچارسی در تماس باشید تا با توجه به هدفی که از ساخت استخر دارید، شما را راهنمایی نمایند.

آچارسی یکی از حرفه ای ترین تیم های ساخت استخر در ایران است که 0 تا 100 اجرا استخر را انجام میدهد و زمانی که، طراحی تاسیسات استخر نیاز دارد بستگی به تجهیزاتی دارد که قراره ورد استفاده قرار بگیرد.

هزینه و قیمت طراحی تاسیسات استخر با توجه به متراژ استخر و تجهیزاتی که هر استخر برای گرمایش و تصفیه خانه نیاز دارد مهاسبه می شود، به همین دلیل نیز نمی توان هزینه حدودی برای این منظور در نظر گرفت. شما می توانید با کارشناسان آچارسی در تماس باشید و هزینه دقیق ساخت تاسیسات استخر را از کارشناسان دریافت کنید.