طراحی و ساخت آلاچیق

آچارسی آماده ارائه خدمات ساخت آلاچیق می باشد. این مجموعه با کمک تیم خبره ای که در آن فعال هستند می تواند خدمات اجرا آلاچیق و طراحی الاچیق را با بالاترین کیفیت ارائه کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ساخت الاچیق می توانید با تلفن های پشتیبانی ما در تماس باشید.

0 +
کارفرما
0
پروژه در شمال کشور
0
پروژه در تهران و کرج
0 %
رضایت مشتری

ساخت آلاچیق

ما در مجموعه آچارسی با کمک متخصصین در امر طراحی و ساخت الاچیق، آماده اجرا آلاچیق با متریال های مختلف در سراسر کشور هستیم.

تیم اجرای اچارسی، می تواند بسته به نوع آلاچیق ها، در مدت زمان 24 الی 72 ساعت پروژه ها را اجرا و آماده تحویل کند.

مزایا ساخت آلاچیق یا سایبان

ساخت و طراحی آلاچیق در محیط خانه، علاوه بر فضای دلنشینی که برای شما به وجود خواهد آورد، ارزش خانه شما را افزایش خواهد داد. استفاده از آلاچیق در فضای بیرونی، این امکان را به شما می دهد تا از فضای بیرونی باغ یا ویلا خود نیز استفاده کنید. از جمله مسائل مهم در ساخت الاچیق انتخاب نوع متریال، طراحی و اندازه آن می باشد که با تغییر هر یک از این پارامترها می توانید هزینه ساخت آلاچیق را کاهش دهید.

هزینه ساخت آلاچیق

هزینه ساخت آلاچیق به عوامل مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان هزینه مشخص و معلومی را برای آن بیان کرد. ساخت آلاچیق یا سایبان به عواملی مانند نوع ساختمان، اندازه آلاچیق، طرح درخواستی، مواد اولیه و تجهیزات لازم آن بستگی دارد. اگر قصد ساخت آلاچیق در فضای خارج شهری مانند باغ، ویلا و … را دارید، می توانید با کمترین هزینه نیز اقدام به طراحی و ساخت آلاچیق نمایید. به صورت کلی برای تعیین قیمت ساخت آلاچیق باید عواملی مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. برخی از شاخص هایی که روی قیمت ساخت و طراحی آلاچیق تاثیر گذار هستند :

  • متریال استفاده شده برای ساخت الاچیق
  • شکل و طراحی آلاچیق
  • متراژ الاچیق
  • نورپردازی 

قیمت ساخت آلاچیق

با استفاده از موارد ذکر شده در بالا می توان بخشی عمده ای از هزینه های طراحی آلاچیق را تعیین کرد. در صورتی که یک آلاچیق ساده صرفا برای نشستن نیاز دارید، استفاده از نمونه های معمولی نیز برای شما مناسب خواهد بود. الاچیق های ساده هزینه مقرون به صرفه ای دارند و اجرا آنها در مدت کوتاه تری انجام می گیرد. در صورت نیاز به جزییات بیشتر، می توانید همین حالا با کارشناسان آچارسی برای دریافت اطلاعات تکمیلی در تماس باشید. 

عوامل موثر بر ساخت آلاچیق با کمترین هزینه

یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت ساخت آلاچیق، نوع مصالحی است که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت و طراحی آلاچیق می توانید از سبک های متفاوت استفاده کنید اما به طور کلی دو سبکی که از محبوبیت بالایی برخوردارند عبارتند از: ساخت آلاچیق چوبی و ساخت آلاچیق فلزی. بنابراین هزینه ساخت آلاچیق می تواند با توجه به نوع و جنس آن متفاوت باشد. در ادامه به عوامل موثر بر هزینه طراحی و ساخت آلاچیق خواهیم پرداخت.

  • ابعاد آلاچیق
  • طرح انتخابی برای ساخت آلاچیق
  • کیفیت مصالح به کار رفته برای ساخت آلاچیق

طراحی آلاچیق ارزان

ساخت آلاچیق ارزان یکی از خدماتی است که تیم اچارسی ارائه می دهد. شما میتوانید برای باغ یا ویلا خود یک آلاچیق نسبتا ساده را با هزینه پایین و در کوتاهترین زمان اجرا کنید. اجرا الاچیق ارزان به این معنی نیست که کیفیت این سازه ها پایین می باشد، بلکه به دلیل سادگی و استفاده کمتر از مصالح پر هزینه، خدمات ساخت آلاچیق ارزان با کیفیت بالایی توسط آچارسی انجام می گیرد.

هزینه ساخت آلاچیق فلزی

آلاچیق های فلزی یکی از انواع متداول سایبان می باشد که آنها را بیشتر در پارک ها مشاهده کرده ایم؛ همچنین ساخت آلاچیق فلزی در خانه های حیاط دارد نیز کاربرد دارد و می تواند ظاهر دلنشینی به محیط خانه یا باغ شما دهد. اگر به دنبال ساخت الاچیق با کمترین هزینه می باشید، فلز بهترین متریالی است که می توانید برای ساخت آلاچیق خود استفاده کنید.

مراحل ساخت الاچیق

اجرا آلاچیق

به طور کلی برای ساخت آلاچیق ابتدا باید طرح اولیه ای از سازه مورد نظر مشتری تهیه کرد و پس از اصلاحات مورد نیاز، می توان آن را برای اجرا آماده سازی کرد. طراحی آلاچیق باید با توجه به نیاز های مشتری و همچنین فضای موجود در محیط انجام بگیرد. پس از اینکه طراحی به پایان رسید، طرح آماده شده به دست مجری یا پیمانکار ساخت استخر داده می شود. ابتدا زیرسازی محیط انجام گرفته و سپس ستون ها و یا سطح نگهدارنده ساخته خواهد شد و پس از آن نیز قسمت سقف به اجرا در می آید. باید در نظر داشته باشید که مراحل ساخت آلاچیق چوبی با مراحل ساخت آلاچیق فلزی و یا انواع دیگر متفاوت است، اما به طور کلی سازه با همین رویه ساخته می شودچ

اجرا آلاچیق

انواع الاچیق های چوبی، فلزی، حصیری، پارچه ای، سنگی، سیمانی و ترکیبی از مواردی هستند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. مراحل ساخت هر یک از این نوع آلاچیق ها متفاوت است به همین دلیل برای اجرا آلاچیق ابتدا باید نوع محصول و امکانات مورد نظر تایید شوند.

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی از پرطرفدارترین نوع این سازه ها می باشد که در بسیاری از شهر های ایران و در آب و هوای مختلف کاربرد دارد.

الاچیق فلزی

آلاچیق فلزی در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شود. این متریال دارای مقاومت بالایی است و برای محل هایی که در معرض نور خورشید هستند بسیار مناسب است.

الاچیق حصیری

از محبوب ترین الاچیق ها، می توان به نمونه های حصیری اشاره داشت که در شمال و جنوب کشور، نسبت به نمونه های دیگر، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

آلاچیق سیمانی

این نمونه نیز، ترکیبی از متریال سیمان و سنگ می باشد که با کمک بتن ساختار گرفته است. طول عمر آلاچیق های سیمانی بسیار بالاست و به طور کلی آسیب جدی در گذر زمان به آنها وارد نمی شود.

سفارش ساخت آلاچیق

پس از سالها فعالیت در زمینه ساخت و طراحی آلاچیق، تیم آچارسی توانسته تا با جمعی حرفه ای از استادکاران همکاری داشته باشد و خدمات مورد نیاز مشتریان را با بالاترین کیفیت و کوتاهترین زمان ارائه کند.

01

استفاده از بهترین متریال

متریال مورد استفاده برای ساخت انواع الاچیق از بهترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. استفاده از این محصولات سبب شده تا طول عمر پروژه های اجرا شده توسط اچار30 به مراتب بیشتر از نمونه های دیگر باشد.

02

تحویل به موقع

یکی از بزرگترین معضلات کارفرمایان تحویل به موقع پروژه ها می باشد که اچارسی تاکید ویژه ای بر روی این امر دارد. مدیریت زمان بندی در ابتدای هر پروژه با دقت بالایی انجام می شود تا تحویل به موقع صورت بگیرد.

03

تنوع بالا

تنوع در متریال، طرح و مدل های الاچیق بسیار بالا است. به همین منظور طراحان مجربی در این مجموعه فعال هستند تا نسبت به محیط و آب و هوای منطقه، بهترین دیزاین ها را برای مشتریان فراهم کنند.

خدمات اجرا آلاچیق

تیم اچارسی آماده اجرا آلاچیق در سراسر ایران می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات ساخت آلاچیق و  طراحی آلاچیق همین حالا با کارشناسان بخش فروش ما در تماس باشید و اطلاعات دقیقی از هزینه و مدت زمان انجام پروژه به دست آورید.

نظرات در مورد خدمات ما

نظر مشتریان آچارسی

ارتباط با بخش ساخت آلاچیق

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

فیلم ساخت آلاچیق