محوطه سازی استخر

محوطه سازی استخر، از جمله کارهایی است که بعد از به اتمام رسیدن ساخت استخر انجام می گیرد تا جذابیت ظاهری استخر شما را دو چندان کند. محوطه سازی مناسب استخر یکی از مهمترین کارها در جهت نگهداری از استخرها می باشد. برای افزایش طول عمر استخر، محوطه سازی استخر می‌تواند یکی از پارامترهای موثر باشد که با توجه به آنچه در ذهن خود دارید، می توانید از ایده های متفاوت برای محوطه سازی فضای استخر استفاده کنید. هدف تیم آچارسی کمک به شما برای پیدا کردن مناسب ترین متریال در محوطه سازی استخر می باشد.

طراحی و محوطه سازی برای استخر

شکاف و ترک های موجود در اطراف استخر نه تنها بر ظاهر استخر تاثیر منفی دارد، بلکه می تواند احتمال ایجاد آسیب های متفاوت در استخر را افزایش دهد؛ به همین دلیل بعد از اینکه ساخت استخر شما به پایان رسید، بهتر است به فکر طراحی و محوطه سازی برای استخر باشید. محوطه سازی فضای استخر می تواند با استفاده از متریال متفاوت انجام گیرد؛ برای مثال، استفاده از چوب در محوطه سازی فضای استخر یکی از متریالی است که می توانید در طراحی اطراف استخر از آن استفاده کنید اما به این نکته توجه کنید که استفاده از چوب در محوطه سازی استخر، مزایا و معایبی دارد که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد:

مزایا محوطه سازی استخر با چوب

  • ضد آب بودن چوب
  • کار کردن چوب در گرما به بهترین شکل
  • مناسب برای استخرهای سرپوشیده و روباز
  • استفاده از چوب در زمین ها هموار و ناهموار
  • انعطاف پذیری بالا چوب و قابلیت تنظیم آن

معایب محوطه سازی استخر با چوب

  • گران بودن چوب 
  • دوام کمتر در مقایسه با بتن
  • نیازمند تعمیر و نگهداری زیاد
  • نیازمند شستشو زیاد و مداوم
  • محدودیت در قرار دادن اشیاء سنگین

خدمات محوطه سازی فضای استخر

از جمله کارهایی که پیمانکاران ساخت استخر می توانند برای شما انجام دهند، محوطه سازی فضای استخر می باشد. بسیاری از مردم برای زیباسازی فضای اطراف استخر، اقدام به ساخت آلاچیق یا کفپوش می کنند که برخی از این سازه ها از چوب ساخته شده اند و برخی دیگر از بتن. برای شروع طراحی و محوطه سازی استخر، باید بدانید که چه می خواهید و با راهنمایی گرفتن از کارشناسان مجرب و استفاده از خدمات ساخت استخر، اقدام به محوطه سازی استخر خود کنید.

ایده های محوطه سازی برای استخر

برای محوطه سازی استخر، روش های متفاوتی وجود دارد که بعضی از آنها به زمان کمتری نیاز دارند؛ همچنین شما در محوطه سازی استخر نه تنها می توانید از چوب استفاده کنید، بلکه روش های دیگری نیز برای طراحی و محوطه سازی استخر وجود دارد؛ برای مثال، ساخت آلاچیق در نزدیکی استخر، استفاده از چراغ های روشنایی اطراف استخر، چمن های زینتی در اطراف فضای استخر، به کار بردن چراغ های LED در محوطه استخر و ایده های متنوع دیگر، در طراحی و محوطه سازی استخر مورد استفاده قرار می گیرند.

آچارسی مجری تخصصی ساخت استخر برای ویلا در کرج، تهران، هشتگرد، کردان و سایر مناطق می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مجموعه اچارسی، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 نکات مهم در محوطه سازی استخر

برای افزایش کیفیت و طول عمر استخر، هنگام طراحی و محوطه سازی فضای استخر، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. قبل از شروع محوطه سازی استخر، بهتر است اطراف آن را تمیز کنید تا زمین عاری از هر گونه علف هرز باشد؛ همچنین در محوطه سازی استخر در کنار توجه به زیبایی، باید به استانداردهای لازم در انتخاب مصالح مورد نیاز توجه کنید؛ خصوصا هنگام محوطه سازی استخرهایی که در مکان های مرطوب قرار دارند چرا که عدم رعایت اصول و به کار بردن مصالح نامناسب در محیط های مرطوب، می تواند باعث به وجود آمدن پوسیدگی، قارچ و رطوبت شود.

نکات مهم در محوطه سازی استخر

هزینه محوطه سازی فضای استخر

هزینه محوطه سازی فضای استخر به نوع متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد؛ همچنین متراژ و اندازه فضای اطراف استخر شما نیز می تواند در قیمت محوطه سازی و طراحی استخرها موثر باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، ایده های محوطه سازی برای استخر بسیار متنوع می باشند که انتخاب هر یک از ایده ها می تواند باعث ایجاد تغییراتی در برآورد تعرفه محوطه سازی استخر شود. برای اطلاع از قیمت محوطه سازی فضای استخر، می توانید با کارشناسان اچارسی در تماس باشید.