ساخت استخر آب گرم

داشتن استخر شخصی در محیط منزل، برای همۀ افراد خانواده خوشایند است. حال فرض کنید که محیطی در منزل داشته باشید که بتوانید در فصل سرد سال در آن استراحت کنید و دور از دغدغه ها باشید؛ استخر آب گرم، یکی از آن محیط هایی است که می توانید مدت زمانی را در آن بگذرانید. امروزه ساخت استخر آب گرم در کنار سایر تجهیزات استخر، انجام خواهد گرفت. برای طراحی و ساخت استخر آب گرم بهتر است از کارشناسان این امر کمک بگیرید، چرا که طراحی استخر آب گرم، نیازمند دانش و تجربه کافی می باشد.

آدرس و تلفن سازنده استخر در کرج (آچارسی)

آدرس پیمانکار و مجری استخر آب گرم

شعبه 1: کرج، بلوار دانش آموز، جنب سازمان زندان ها

شعبه 2: کردان، کوهسار، بلوار شریعتی، روبه روی فروشگاه ونوس

تلفن همراه: 09128443226

طراحی و ساخت استخر آب گرم

ساخت استخر آب گرم یکی از بهترین گزینه ها برای فصل زمستان است. برای اینکه بتوانید در فصل زمستان نیز از استخر خود استفاده کنید، ساخت استخر آب گرم برای شما مناسب خواهد بود. اگر به جای استخر آب گرم یک استخر معمولی دارید، نگران نباشید، شما هم می توانید با روش های گرم کردن آب استخر، در فصل زمستان نیز از استخر خود استفاده کنید.

خدمات طراحی استخر آب گرم

آچارسی با چندین سال سابقه در زمینه ساخت انواع استخر، سونا و جکوزی از مشاوره تا طراحی و اجرا، در کنار شما خواهد بود. اولین قدم برای ساخت استخر آب گرم، بررسی فضای لازم برای پیاده سازی طرح مورد نظر شما می باشد. تیم اچارسی با بهترین نیروها در ساخت استخر، تمامی جزئیات برای ساخت استخر آب گرم را بررسی خواهند کرد؛ همچنین مجموعه آچارسی، تا 3 سال خدمات نگهداری را به صورت رایگان برای شما انجام خواهند داد.


مشاهده نمونه کارها

هزینه ساخت استخر آب گرم

محاسبه هزینه ساخت استخر آب گرم به اندازه، نوع استخر، طراحی و تجهیزاتی که برای استخر به کار برده می شود بستگی خواهد داشت؛ به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی را اعلام کرد. در حالت کلی، هزینه ساخت استخر آب گرم، با توجه به شرایط و امکاناتی که در دسترس دارید، می تواند متغیر باشد. همچنین در نظر داشته باشید که وابسته به نوع سیستم گرمایشی استخر، ممکن است هزینه های اجرا یک استخر با آب گرم، متفاوت باشد. اگر هنوز فکری برای گرمایش استخر نکرده اید، می توانید مقاله گرمایش آب استخر را مطالعه کنید.

ساخت استخر اب گرم

تعمیر و نگهداری استخر آب گرم

سرویس و نگهداری استخر، یکی از مهمترین کارهایی است که باید بعد از ساخت استخر انجام گیرد، در غیر اینصورت عمر استخر شما کاهش پیدا خواهد کرد. اما اگر تعمیر و نگهداری استخر آب گرم شما به صورت مرتب انجام شود، می توانید در صورت بروز مشکلات، به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کنید.

محصول پیشنهادی : اسکیمر استخر

مزایای استفاده از استخر آب گرم

استفاده از استخر آب گرم می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. استخر آب گرم مزایای پزشکی برای بدن دارد و برای افراد مسن بسیار مناسب است.

ساخت استخر آب گرم در آچارسی چقدر زمان میبرد؟

آچارسی می تواند 0 تا 100 ساخت استخر بتنی که زمان بر ترین نوع استخر به شمار می رود را در مدت 30 رو انجام دهد. البته اگر استخر های پیش ساخته را نیاز دارید، این مدت کوتاهتر خواهد شد.