ساخت استخر در تهران

خدمات ساخت استخر در تهران یکی از فعالیت‌هایی است که مجموعه آچارسی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. انواع استخر چهارفصل به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد مانند نورپردازی‌ها‌ی مختلف از ویژگی هایی است که در سازه‌های آچارسی وجود دارد. برای سفارش ساخت و طراحی استخر در تهران، می‌توانید با پشتیبانان آچارسی در تماس باشید.

طراحی استخر در تهران

تهران یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که در آن خانه‌های قدیمی و دنج  وجود دارد که فضاهایی برای ساخت و طراحی استخر فراهم کرده اند. تیم آچارسی با  بهره گیری از دانش روز دنیا و با بهترین تجهیزات، ساخت استخر را انجام می دهند. آچارسی آماده طراحی استخر در تهران و دیگر شهرهای ایران می باشد.

ما در آچارسی به صورت تخصصی در زمینه ساخت استخر در تهران فعالیت داریم. البته خدمات Achar30 محدود به این شهر نمی باشد و در صورت نیاز می توانید در سراسر ایران از خدمات ما بهره ببرید. استخرهای ساخته شده توسط تیم آچار30 تا 3 سال به صورت رایگان سرویس و نگهداری می شوند و گارانتی کتبی 30 ساله نیز به مشتریان ارائه میگردد.

ساخت استخر تهران

اجرا استخر در تهران از فعالیت‌های تخصصی اچارسی می باشد. تیم ما در شهر تهران پروژه‌های مختلفی را به اجرا در آورده‌اند که می توانید در بخش نمونه کارها برخی از آنها را مشاهده کنید. از محبوب ترین استخرهایی که در تهران اجرا می شود، استخر های بتنی است که به دلیل طول عمر بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد، معمولا جزو اولویت‌ها در ساخت استخر به شمار می رود.


مشاهده نمونه کارها

ساخت استخر خانگی تهران

امروزه در بسیاری از آپارتمان و برج‌های تهران استخر وجود دارد و ساکنین می‌توانند در اوقات فراغت خود به تفریح در این مجموعه بپردازند. اگر شما هم به فکر اجرا استخر هستید، بهتر است با تیم آچارسی در تماس باشید و برای ساخت و طراحی استخر در تهران یا سایر مناطق، از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

نگهداری استخر در تهران

تیم تخصصی اچارسی علاوه بر ساخت استخر، در زمینه سرویس و نگهداری استخر در تهران نیز فعالیت دارد. برای دریافت خدمات در زمینه نگهداری استخر می توانید با پشتیبانی ما در تماس باشید.

خدمات ساخت استخر در تهران

به طور کلی طراحی و ساخت تخصصی انواع استخر، فعالیتی است که سازندگان تیم آچارسی ارائه می کنند. تیم ما برای ساخت استخر موظف است که اطلاعات کافی درباره شرایط محیطی پروژه را جمع آوری کنند و سپس اقدام به تصمیم گیری درباره نوع سازه و طراحی آن با توجه به بودجه شما بنمایند. پس از اینکه فعالیت‌های اولیه مانند اندازه گیری، متراژ استخر و موارد مشابه به دست آمد، گام بعدی طراحی استخر در تهران می باشد که دیزاینر های مجرب تیم ما این فعالیت را بر عهده دارند.

هزینه ساخت استخر در تهران

 قیمت ساخت استخر در تهران، به عوامل گوناگونی بستگی دارد، از جمله نیاز به داشتن ابعاد دقیق، طراحی ساخت، نقشه ساخت استخر، برداشت کلی از موقعیت استخر و متریالی می باشد که کارفرما برای ساخت استخر در نظر خود دارد. چنانچه اطلاعاتی در مورد اندازه دقیق استخر و موقعیت مکانی در اختیار نباشد، نمی توان قیمتی درست برای ساخت استخر در نظر گرفت. از موارد دیگری که در هزینه ساخت و طراحی استخر در تهران تاثیر گذار هستند عبارتند از:

  • ابعاد استخر
  • نورپردازی
  • سرامیک کاری
  • تصفیه آب
  • سیستم گرمایش و …

ساخت استخر در تهران

البته زمانی که طرح اولیه استخر برای شما آماده می شود، پیمانکاران آچارسی میتوانند قیمت ساخت استخر در تهران را به صورت حدودی به شما اعلام کنند. برای مثال ساخت استخر در طبقات یک واحد ممکن است هزینه بیشتری از ساخت استخر در یک باغ داشته باشد؛ زیرا علاوه بر سختی دسترسی، مصالح مورد استفاده در این نوع از استخر ها نیز تعرفه بالاتری دارند.

مطالعه بیشتر: افزودنی های بتن

کیفیت ساخت استخر در تهران چگونه است؟

ساخت استخر در تهران مانند شهر های دیگر، با کیفیت و دقت بالا انجام خواهد گرفت؛ همچنین اچارسی با بیشترین تجربه در این زمینه، می تواند اطمینان کامل را به شما بدهد که ساخت استخر توسط پیمانکاران مجرب انجام خواهد گرفت. اولویت اصلی پیمانکاران ساخت استخر در تهران آچارسی، ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در کنار دقت در برآورد هزینه ها می باشد. به صورت کلی اچارسی ارائه دهنده انواع خدمات ساخت استخر در تهران، کرج، هشتگرد و سایر شهرها می باشد.

چه نکاتی باید برای ساخت استخر در تهران رعایت شود؟

از جمله نکاتی که هنگام ساخت استخر در تهران باید به آن توجه کنید، نوع مصالحی است که در سازه استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی استخرها به دو روش کلی ساخته می شوند. روش اول برای طراحی استخر در تهران یا سایر مناطق، استفاده از بلوک سیمانی، میلگرد و بتن می باشد. روش دیگر در ساخت استخر، روش بتنی با آرماتور بندی کامل است. در روش اول برای ساخت استخر در تهران که به روش بلوکی نیز معروف است، میلگرد در هسته آن قرار دارد که استحکام سازی سازه را تضمین می کند اما در روش ساخت استخر با استفاده از بتن، در ابتدا آرماتوربندی انجام گرفته و سپس بتن به داخل آن تزریق می شود.

ساخت و طراحی استخر در تهران

سفارش ساخت استخر در تهران

آچارسی به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع استخر، سونا، جکوزی و آلاچیق فعالیت دارد. برای سفارش ساخت استخر در تهران و دریافت خدمات ویژه، می توانید با کارشناسان اچارسی در تماس باشید. هر خدماتی که در زمینه ساخت استخر ارزان، طراحی استخر در تهران، سرویس و نگهداری و … لازم داشته باشید را می توانید با نازلترین قیمت، از متخصصین آچارسی دریافت کنید. برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید همین حالا با تلفن های مندرج در بخش تماس با ما ارتباط حاصل کنید و یا در صورت نیاز با استفاده از فرم مندرج در همان بخش، به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

در ضمن بهتر است بدانید که فعالیت های ما تنها در زمینه استخر نمی باشد و برای ساخت سونا، جکوزی و همچنین سرویس و نگهداری آنها نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.

تعمیر و نگهداری استخر در شهر تهران

 

سرویس استخر تهران

خدمات سرویس و نگهداری استخر در تهران توسط تیم آچارسی انجام می‌گیرد. شما می‌توایند برای انجام سرویس های دوره ای و نگهداری از استخر با تیم آچارسی در تماس باشید.

 

مشاوره تلفنی

قبل از هرکاری می‌توانید با مشاوران تیم آچارسی تماس حاصل کنید و تمام سوالات خود را از جمله طراحی، هزینه ساخت استخر و… را با ما درمیان بگذارید.

 

آنالیز آب

نمونه برداری آب استخر، تعادل شیمیایی و آنالیز آب استخر، از مهمترین کارهایی است که می بایست افراد مسئول در ارائه خدمات و نگهداری استخرها در نظر بگیرند. کیفیت آب استخر همواره در حال تغییر است. آلودگی های مختلف به سادگی و از طریق راه های گوناگون وارد آب استخر می شوند.

 

تخلیه و تمیز کردن

یکی دیگر از فعالیت هایی که باید در هنگام نگهداری استخر انجام بگیرد، تخلیه و تمیز کردن می باشد که این مورد باید به صورت دوره ای به طور مرتب انجام شود تا آب استخر کمتر در معرض آلودگی قرار بگیرد.

برای دریافت خدمات ساخت
استخر در تهران
سونا
جکوزی
می توانید همین حالا تماس بگیرید

سوالات پر تکرار

هزینه ساخت استخر در تهران چقدر است؟

هزینه ساخت استخر در تهران یا سایر شهرها، با توجه به نوع استخر، مصالح مورد نیاز و اندازه آن می تواند متفاوت باشد. برای برآورد هزینه ساخت استخر در تهران، می توانید با کارشناسان ما در اچارسی تماس حاصل فرمایید.

دریافت مجوز برای ساخت استخر ضروری است؟

بله، به صورت کلی دریافت مجوز برای ساخت استخر در تمامی نقاط کشور ضروری است و در صورتی که قبل از ساخت استخر اقدام به دریافت مجوز های لازم نکنید، ارگان های صادر کننده مجوز، می توانند پروژه ساخت استخر را متوقف کنند.

ساخت استخر در تهران چقدر طول می کشد؟

زمان طراحی و ساخت استخر، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه فضایی که برای ساخت استخر در نظر گرفته اید در کجا قرار دارد، ابعاد استخر، مصالح مورد نیاز و پارامترهای دیگر می تواند در زمان به پایان رسیدن پروژه ساخت استخر تاثیر گذار باشد؛ همچنین نوع استخر (وینیلی، فایبرگلاس یا بتنی) یکی دیگر از عوامل موثر در زمان ساخت استخر می باشد.

بهترین فرم برای ساخت استخر در تهران کدام است؟

انتخاب بهترین فرم طراحی و ساخت استخر، از جمله کارهایی است که باید قبل از ساخت استخر انجام گیرد. با توجه به ابعادی که برای استخر خود در نظر دارید و همچنین متراژ فضای شما، می‌توانید بهترین فرم را برای استخر خود انتخاب کنید.