فیلتر ایمکس سری P

فیلتر ایمکس سری p

تمامی مدل های فیلتر های شنی ایمکس مدل p و مدل Sp می توانند سالها در معرض نور خورشید قرار بگیرند و این دما و شرایط را تحمل کنند بدون آنکه آسیبی ببینند. این مخازن در صنایع مختلفی مورد استقبال عمومی قرار گرفته اند به این دلیل که در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم هستند و عملکردی قابل اعتماد می توانند داشته باشند. تمامی انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری P در تمام طول فعالیت خود برای زلال سازی آب استخر استفاده می شده است. یکی از مهمترین مواردی که در خصوص این فیلتر ها وجود دارد این است که در این فیلتر های شنی معمولا از بستر سیلیس استفاده نمی شود و به جای آن از سنگ ریزه و شن استفاده می شود. شن ها و سنگریزه ها معمولا به عنوان فیلتر های طبیعی برای زلال سازی و شفاف سازی استفاده می شوند.

فیلتر شنی ایمکس سری p

 این فیلتر های شنی می توانند به صورت طبیعی عمل کرده و ناخالصی های موجود در آب استخر را از آب جدا میکنند و باعث زلال سازی آب می شوند. تمامی انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری p معمولا در کشور چین طراحی و تولید می شوند اما تمامی آنها تحت لیسانس شرکت BASED استرالیا قرار دارد. جنس بنده این فیلتر های شنی معمولا از نوع پلی اتیلن می باشد که دارای خاصیت ضد UV می باشند. برای استفاده در استخرها و جکوزی ها و به جهت تصفیه آب، این فیلتر ها یکی از انواع فیلتر های مقرون به صرفه و مناسب می باشد که دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. تمامی انواع فیلتر شنی ایمکس سری p  دارای شیر های شش حالته دستی و اتوماتیک می باشند. با توجه به ویژگی های این سری از فیلتر ها قیمت آنها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

جنس فیلتر شنی ایمکس مدل p

همه انواع فیلتر شنی ایمکس سری p از جنس HDPE می باشد. از همین رو برای استفاده در فضای آزاد یکی از بهترین گزینه ها می باشد. همان طور که گفتیم کیفیت بالای این محصولات به گونه ای است که می توانند برای سال های طولانی زیر نور خورشید قرار بگیرند بدون اینکه آسیبی ببینند و یا دچار مشکل در کیفیت و کارایی شوند. از این فیلتر های شنی معمولا برای مصارف صنعتی و مصارف تجاری استفاده می شود. به همین دلیلی این محصولات دارای محبوبیت فراوانی می باشند.

یکی از مهمترین مواردی که موجب میشود تمامی انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p بین تمامی مصرف کنندگان بسیار محبوب باشد قیمت بسیار مناسب آنها می باشد. نکته مهم در خصوص فیلتر های شنی ایمکس این است که این محصولات دارای انواع مدل ها و دسته بندی های مختلفی هستند که یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع آنها سری Pمی باشد.

نحوه کار فیلتر شنی ایمکس سری p

فرایند جداسازی و پاکسازی آلاینده های آب های استخر به کمک فیلتر شنی ایمکس سری p معمولا از طریق ترکیب یکی از دو فرایندی که در ادامه معرفی می کنیم انجام می شود:

  1. همه مواد ژلاتینی و لزج که خاصیت چسبندگی دارند معمولا علاقه زیادی دارند که به ذرات و دانه های شن موجود در مخزن فیلتر شنی بچسبند. به همین دلیل هم است که معمولا برای آنکه بازدهی و کارایی فیلتر افزایش پیدا کند به آن مواد منعقد کننده و لخته کننده میزنند.
  2. ذراتی جامدی که در آب معلق هستند در خلل و فرج های مخزن فیلتر شنی بین دانه های فیلتر گیر می کنند و همراه آب به خروجی منتقل نمی شوند.

نکته : اگر چه که راندمان و کارایی تمامی انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p به خودی خود بسیار مناسب می باشد اما می توانیم با افزون مواد ذیل به مخزن، راندمان کاری را تا اندازه زیادی افزایش دهیم:

  •     پتاسیم آلوم
  •     سولفات آلومینیوم

این موضوع موجب می شود سیستم گردش آب استخر جهت تصفیه با سرعت بیشتری انجام شود.

نکاتی که در زمان خرید فیلتر شنی ایمکس سری p باید رعایت کرد

در تمامی انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری P بر اساس بستر شنی مورد استفاده می توانند مقدار معینی از ناخالصی ها را نگه دارند. ظرفیت فیلتر های شنی هم معمولا بر دو اساس مشخص می شود که عبارت اند از:

  1. شدت جریان آبی که از فیلتر عبور می کند
  2. سطح فیلتر

یکی از مواردی که می تواند در زمان استفاده از فیلتر شنی ایمکس سری p اهمیت بالایی داشته باشد قابلیت انعطاف پذیری بالایی لوله کشی های آب استخر های جدید و یا استخر های قدیمی بازسازی شده می باشد. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p باید بدانید این است که این محصولات توانایی حذف ذرات معلق درشت تا پنجاه میکرونی را دارند و برای ذرات ریز تر از این کارایی لازم را ندارند.

ویژگی های مهم فیلتر شنی ایمکس سری p

به طور کلی دوازده ویژگی مهمی که در انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p وجود دارد موجب شده است که این محصولات با استقبال بسیار زیادی روبه رو شوند که این ویژگی های بسیار مهم و رقابتی عبارت اند از:

  •     قطر این فیلتر های شنی بین 35 و تا 71 سانتی متر متغیر است و این به معنای قابلیت آبدهی بسیار بالا می باشد.
  •     این فیلتر از 55 سانتی متر تا 58 سانتی متر ارتفاع دارند که این به آن معنا است که حجم زیادی را به نسب کارایی خود اشغال نمی کنند.
  •     این محصولات میتوانند از 3/4 تا 2/19 متر مکعب بر ساعت آبدهی داشته باشند.
  •     سایز اتصالات ورودی و خروجی این محصولات زیاد نیست و چیزی حدود 1 تا 2/1 اینچ می باشد.
  •     حجم تصفیه و پاکسازی آب در انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p از 34 متر مکعب بر ساعت تا 153 متر مکعب بر ساعت می باشد.
  •     رزین های استفاده شده در ساخت فیلتر های شنی سری p ایمکس بین 20 تا 210 کیلوگرم میباشد.
  •     این شیر ها شش حالته و چند راهه می باشند که می توانند بک واش را اجرا کنند که منجر به بهبود کیفیت و کارایی می شود.
  •     معمولا قطر سیلیس استفاده شده در این فیلتر ها حداکثر 0/5  میلیمتر می باشد.
  •     این محصولات می توانند تا دمای پنجاه درجه سانتی گراد را تحمل کننده و این یعنی مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت
  •     این محصولات دارای کاربرد های بسیار وسیعی می باشند.
  •     این محصولات در برابر زنگ زدگی و خوردگی ها مقاومت بالایی دارند و آنهم بخاطر جنس ساخت آنها می باشد.
  •     بدنه این فیلتر های شنی از جنس فایبرگلاس می باشد.

قیمت فیلتر های شنی ایمکس سری p

تمامی انواع و دسته بندی فیلتر شنی سری ایمکس سری p از جنس ضد UV بنام HDPE ساخته شده است. این مسئله موجب می شود از این محصولات بتوانیم در فضای باز و برای کاربری های بسیار زیاد استفاده کنیم. یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات تحمل درجه حرارت بالا می باشد و این محصولات می توانند زیر نور خورشید برای مدت های طولانی باقی بمانند و با همان کیفیت اولیه کار خود را انجام دهند. یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات عملکرد بسیار بالا،دوام و مقاومت بالای آنها می باشد که موجب می شود از این محصولات در تمامی محل های صنعتی و تجاری استفاده کرد.

در خصوص ارائه قیمت انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری  p باید گفت برخی از موارد و عوامل هستند که بر قیمت نهایی این محصولات موثر هستند. به دلیل وجود متغیرهای مختلفی که بر قیمت موثر هستند ارائه یک قیمت ثابت معمولا منطقی نمی باشد. به همین دلیل ابتدا متغیرهای موثر بر قیمت را به شما معرفی می کنیم:

  •     ظرفیت دستگاه فیلتر شنی
  •     ابعاد و سایز دستگاه های فیلتر شنی
  •     نوسانات دلار و ارز های رایج

این موارد از مهم ترین عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p می باشد که به دلیل وجود این متغیر ها نمی توانیم نسبت به ارائه قیمت ثابت و مشخص اقدام کنیم. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم برای دریافت مشاوره های رایگان و همچنین استعلام قیمت روز این محصولات بسته به نوع و ابعادی که دارند با کارشناسان و متخصصان ما در این مجموعه از طریق شماره های مندرج در این وب سایت تماس حاصل نمایید. همچنین باید به شما همراهان عزیز اطلاع دهیم که تمامی مشاوره های ما در این مجموعه به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه به تمامی افراد ارائه می شود تا با آگاهی کامل نسبت به خرید یک از انواع دسته بندی فیلتر شنی ایمکس سری p اقدام کنید.