فیلتر استخر سری t

فیلتر استخر ایمکس سری t:
این محصولات از جمله به روزترین و جدیدترین محصولاتی هستند که برای تصفیه آب استخرهای تجاری و خانگی توسط شرکت ایمکس طراحی و تولید شده است. شرکت ایمکس این محصولات را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید کرده است. نام دیگر فیلترهای شنی استخر ایمکس سری t فیلترهای شنی ولومتریک می باشد. بر خلاف محصولات سری P و سری MVF محصولات سری T از جنس فایبرگلاس ساخته نشده اند بلکه در ساخت انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t از مواد پلی اتیلنی استفاده شده که باعث می شود این محصولات در برابر تمامی انواع شرایط آب و هوایی مقاوم باشند. از آنجایی که سازگاری تمامی انواع دسته بندی فیلتر استخر سری tبا محیط باید بیشتر شود در ساخت این نوع محصولات از مواد HDPE نیز استفاده می شود. به این ترتیب این دستگاه ها کارایی بیشتری خواهند داشت.

مشخصات فیلترهای شنی سری t ایمکس

تمامی انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t دارای مشخصاتی هستند که این محصولات را با سایر مدل های فیلترهای شنی ایمکس متمایز می کند. به صورت کلی این مشخصات فنی منحصر به فرد تمامی مدل های t وجود دارد. برخی از مهمترین مشخصات منحصر به فردی که محصولات سری t ایمکس دارند عبارت اند از:

  •     سایز اتصالات ورودی و خروجی این محصولات چیزی معادل یک اینچ می باشد.
  •     یکی دیگر از مشخصات این محصولات سیلیس مورد نیاز آنها می باشد. این محصولات معمولا برای بهبود تصفیه خود به چیزی حدود صد و شصت و پنج کیلوگرم سیلیس نیاز دارند.
  •     قطر انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t چیزی حدود ششصد و ده میلیمتر می باشد و ارتفاع این محصولات به هزار و نود میلیمتر می رسد و از جمله مخازن بزرگ محسوب می شوند.
  •     این محصولات شیر چند راهه فیلتر اتوماتیک دارند که معمولا شیرها در قسمت بالایی مخزن و یا در کناره های مخزن نصب می شوند.
  •     یکی از مهمترین موارد مصرف این محصولات تصفیه آب استخرها و جکوزی های خانگی و تجاری می باشد.
  •     انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t می توانند ظرفیت آبدهی تا 6/14 متر مکعب را داشته باشند.
  •     این محصولات می توانند در دمایی معادل پنجاه درجه سانتیگراد کار کنند. به این ترتیب که شما می توانید از این محصولات در فضای باز و زیر نور خورشید استفاده کنید و نگران کیفیت آنها نباشید.
  •     این محصولات تولید شده توسط شرکت ایمکس دارای حداکثر فشار برای کار تا 24 بار هستند.

ویژگی های فیلترهای شنی ایمکس سری t

برخی از ویژگی هایی که انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t دارند موجب می شود که این محصولات نسبت به سایر انواع محصولات ایمکس بسیار محبوب تر و پر کاربردتر باشد. این ویژگی ها تمایز زیادی بین این فیلترهای شنی با سایر انواع فیلترهای تولید شده توسط شرکت ها دیگر بوجود می آورد که برخی از آنها عبارت هستند از:

  •     این محصولات می توانند فشار کاری بالایی را تا حدود چهار بار تحمل کنند.
  •     در انواع فیلترهای شنی ایمکس سری t معمولا سیلیس هایی مورد استفاده قرار می گیرند که قطری حدود 5/0 الی 8/0 میلیمتر را دارا هستند.
  •     این محصولات می توانند کیفیت تصفیه آب استخرها و جکوزی ها را تا سی درصد افزایش دهند و بهبود ببخشند.
  •     تمامی انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t می توانند دمایی معادل 122 درجه فارنهایت را تحمل کنند، این دما معادل پنجاه درجه سانتیگراد می باشد.
  •     با توجه به نوع خاص طراحی محصولات فیلتر شنس سری t معمولا تعداد دفعات عملیات بک واش در این محصولات کاهش می یابد.
  •     اگر شرایط جوی و آب و هوایی نامساعد باشد جایی برای نگرانی نیست. شما می توانید از انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t به راحتی استفاده کنید.
  •     برای آنکه بتوانید این محصولات را به راحتی مدیریت کنید نیاز دارید که از شیر دستی شش حالته استفاده کنید.
  •     از مهمترین ویژگی هایی که تمامی محصولات فیلتر شنی ایمکس سری t دارند این است که این محصولات به راحتی جابجا شده و به راحتی نصب می شوند.

چگونگی انتخاب فیلتر مناسب جهت تصفیه استخر

اگر حجم استخر و ساعت کارکرد استخرها و جکوزی ها را در اختیار داشته باشیم به راحتی می توانیم ظرفیت مورد نیاز برای فیلتر شنی مناسب برای استخرها را محاسبه کنیم.

بهترین روش محاسبه به این صورت است که حجم استخر را در نظر بگیرید و همچنین ساعتی که از استخر استفاده می شود تقسیم کنید.

زمانی که این کار را انجام دهیم دبی عبوری محاسبه شده و به دست می آِید. پس از به دست آوردن عدد دبی باید این عدد را بر ریت سرعت مجاز استخر تقسیم کنیم. سرعت مجاز استخر معمولا چیزی حدود سی و پنج متر بر ساعت می باشد. با توجه به این موارد شما می توانید سطح فیلتراسیون مورد نظر را محاسبه کنید و به دست آورید.

اگر شما سطح دبی و فیلتراسیون را به دست آورده باشید می توانید به راحتی هر یک از انواع دسته بندی فیلتر استخر سری t برای تصفیه آب استخر مورد نظر خود از آچارسی انتخاب کنید.