فیلتر ایمکس سری mfv

 فیلتر ایمکس سری mfv

محصولات سری mfv یکی از محبوبترین و پر فروش ترین محصولاتی می باشد که توسط شرکت ایمکس طراحی و تولید شده است. محصولات با امکانات، ویژگی ها و قابلیت های بسیار مناسب برای تصفیه آب استخر و جکوزی و به جهت بهبود کیفیت آب طراحی و تولید شده اند. تمامی انواع فیلتر های شنی ایمکس در تمامی سری ها معمولا توسط چین تولید می شوند اما تحت لیسانس استرالیا و شرکت BASED می باشد. این محصول از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. با توجه به جنس بدنه انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv این محصولات در برابر خوردگی و اشعه UV مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل می توانیم از این محصولات برای کارهای پر فشار و سنگین درفضای باز و در برابر نور خورشید استفاده کنیم.

دستگاه فیلتر شنی ایمکس سری mfv  چیست؟

این دستگاه ها در تمامی دسته بندی ها معمولا محصولاتی هستند که به شکل استوانه ای و یا مربع شکل جهت تصفیه آب طراحی می شوند. تمامی انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv تحت فشار اتمسفریک تولید می شوند و معمولا از جنس فایبرگلاس ساخته می شوند. البته انواع دیگر فیلترهای سنی می توانند از جنس فولاد گالوانیزه و یا استیل نیز ساخته شوند اما تمامی محصولات ایمکس در سری mfv از جنس فایبرگلاس هستند.

این محصولات شیرهای چند حالته ای دارند که استفاده از آنها عملیاتی نظیر بک واش را برای ما امکان پذیر می کند. محل استقرار این شیرهای چند حالته عموما در کنار و یا در قسمت بالایی دستگاه دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv می باشد. در تمامی این محصولات از قطعات پلی اتیلن استفاده شده است که همین موضوع باعث می شود کارکرد و کارایی این محصولات افزایش چشمگیری داشته باشد.

کاربردی این محصولات بسیار ساده می باشد و بدون نیاز به تخصص خاصی می توانید از تمامی انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv استفاده کنید. یکی از مزایای این محصولات هم طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد آنها می باشد که موجب می شود از این محصولات برای تصفیه آب استخرهای خصوصی و مجتمع های مسکونی و نیمه تجاری استفاده بیشتری شود.

شما می توانید راندمان کاری این محصولات را با افزودن برخی از افزودنی ها مانند سولفات آلومینیوم یا پتاسیم آلوم افزایش دهید اما با توجه اینکه در این حالت PH آّب افزایش پیدا می کند به شما توصیه می کنیم که این کار را انجام ندهید.

مشخصات فنی انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv

یکی از پرکاربرد ترین محصولاتی که در شرکت ایمکس جهت تصفیه آب استخرها تولید می شود فیلترهای شنی سری mfv می باشد که این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فرد و مشخصات فنی قابل توجهی می باشند که عبارت اند از:

  •     این محصولات شیرهای چند حالته دارند که به بدنه فایبرگلاس متصل شده اند و باعث بهبود عملکرد فنی استخر می شوند.
  •     اتصالات ورودی و خروجی تمام انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv معمولا در همه مدل ها ثابت می باشد و سایزی معادل یک و دو اینچ دارند.
  •     این محصولات دارای ظرفیت های مختلفی هستند که شما می توانید برای تصفیه آب استخرهای هر یک را متناسب با حجم ورودی آب انتخاب کنید.
  •     می توانیم از حالت های مختلف فیلتر برای بک واش از این محصولات استفاده کنیم.
  •     این محصولات دارای شیر چند راه نصب شده در قسمت بالا و یا کنار فیلتر می باشند.
  •     امکان استفاده از شن تا دانه 5/0 میلیمتر در این دستگاه ها وجود دارد.
  •     این محصولات میتوانند دمایی معادل پنجاه درجه سانتی گراد را تحمل کنند این به آن معنا می باشد که شما می توانید از این محصول در فضای باز استفاده کنید و نگران آسیب دیدن در برابر نور خورشید نباشید.

نکاتی مهم در خرید دستگاه های فیلتر شنی ایمکس سری mfv

تمامی انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv در مجموعه آچارسی موجود می باشد و با ضمانت سه ساله در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یکی از مهمترین نکاتی که در خرید این محصولات باید در نظر داشته باشید این است که بدانید این محصولات برای چه مصارفی مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که کاربرد دستگاه ها را به خوبی بشناسید می توانید یکی از سری های مناسب را خریداری کنید. همچنین از نکات مهمی که در هنگام خرید فیلتر شنی باید رعایت کنید این است که به ظرفیت آنها توجه داشته باشید. ظرفیت فیلترهای شنی معمولا بر اساس موارد ذیل سنجیده می شود:

  •     سرعت فیلتر
  •     شدت جریان آب
  •     شدت جریان هوا

شما باید در حین خرید انواع دسته بندی فیلتر ایمکس سری mfv به ظرفیت هایی که این محصولات دارند توجه کنید و بر این اساس خرید خود را انجام دهید تا بتوانید کارایی مناسبی را از دستگاه خریداری شده به دست آورید.